Athene_ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg vil ha en telefon med kamera, men vil også at den skal være god å skrive sms på. Jeg foretrekker Nokias software oppsett, men det er ikke et must. <Telefonen må ha kamera <Knappene skal være gode til sms'ing, dvs helst myke, ikke veldig små, og litt sensitive når man trykker på dem <Den må enten ha en kalender som er enkel å bruke, eller huskelapper med kapasitet til minst 10 lapper Pipeklokke og kalkulator regner jeg med at alle nye mobiler har. +Nokia er foretrukket men ikke nødvendig +Radio er et pluss men ikke nødvendig +Hvis telefonen har tegneprogram er det et pluss. Dette programmet er kanskje ment for å lage egne logoer, er ikke sikker ¤Spill er uvesentlig sålenge det går an å laste ned noen spill selv ¤Størrelse og vekt er uvesentlig ¤Mulighet for bytting av deksel er uvesentlig De to mobilene jeg hittil synes frister mest, er nokia 3200 og nokia 6610i, men ingen av disse er så gode å skrive sms'r på Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 6610i er jo god å skrive på. Søsteren min har en 6610 og jeg synest den er deilig å skrive på jeg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ja, 6610i er veldig god å skrive med.. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 6230 er god å skrive på etter min mening. Men det er også mange som mener at den har grusomme taster Lenke til kommentar
Athene_ Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Jeg prøvde å skrive på 6610i'en til faren min, jeg synes det var anstrengende små taster:p Men 3200 har jo 2 og 2 taster i ett, så jeg vet ikke helt hva som er lettest å vende seg til... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 6230 er genial å skrive på.. den er kjempedigg.. Lenke til kommentar
Athene_ Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Hm 6230 så ut som en nice telefon. Hvis den har skikkelig kamera i tillegg til gode knapper så får jeg se etter den i butikken:) Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Sjermen er helt mongolid dårlig! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ikke i forhold til 6610/3200... Bedre skjermtype... Men den er litt liten... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Siemens CX65, riktig nok ikke radio, men en alltiders telefon med knall skjerm/kamera Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Sjermen er helt mongolid dårlig! oioioi, så seriøs man hvar for tiden da. Skjermen på 6230 er kjempegod.. men noen syns den er litt liten.. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Sjermen er helt mongolid dårlig! Håpløst! Det eneste skjermen til 6230 ikke er så god til er å spille spill. Hvis du absolutt skal spille på mobilen, finnes det mange gode telefoner med høyere oppløsning enn 128x128. Til alle andre formål er skjermen til 6230 god nok. Dine hovedkriterier var tastene og kameraet; Tastene er veldig gode(tar en dag eller to å bli vant med D-paden) og kameraet er greit nok. Kan ta videoer opptil 4 minutt. Nå vet jeg ikke hvordan tastene på Siemens S65 er, men hvis du syns kamera er viktig bør du ta en kikk på den. HybRis: Pass ordbruken din! Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 du kan jo også vurdere 3220. Den har samme VGA-kamera som 6230, men den har myke gummitaster Lenke til kommentar
Athene_ Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Oi det er mp3 spiller i 6230 også. Men den var jo ikke så billig da. Jeg glemte å legge det til, jeg prøver å finne den valgte mobilen i 1kr-tilbud, helst med djuice men også med privat+. Om det ikke er 1kr-tilbud så håper jeg prisen ikke ligger så mye høyere enn 600(inkl. abonnement) Finnes det forresten noe sted å se oversikt over alle mobiler som for øyeblikket fåes med djuice abonnement, i alle butikker? Jeg vil tro det er Telenor som bestemmer hvilke mobiler som skal selges med hvilket telenor abonnement, men jeg har ikke sett noen oversikt på djuice.no iaf Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Var ikke helt meningen å uttale meg på det viset, jeg beklager dette folkens. Men jeg har hatt N6230, sjermen er jo god, men når jeg tok bilder, så var det vanskelig å se hva jeg hadde tatt bilde av.. Jeg ble litt skuffet med det samme, ellers er N6230 akkurat den mobilen jeg trenger. Den har det meste, den er litne og lett, men sjermen er hakket for liten, slik at fargene klunder litt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 du kan jo også vurdere 3220. Den har samme VGA-kamera som 6230, men den har myke gummitaster 3220 er absolutt anbefalt! Den har gode taster, og kan skrive meldinger raskt. Skjermen er god, er nokia så du vil kjenne deg igjen. Den har 0.3 mpix kamera, noe som er bedre enn på 6610i. I tillegg kjennes hele telefonen solid og robust ut. En god ungdomstelefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå