nord Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 er ute etter gode Dvd-r plater 25/50 plater i spindel 4x i hovedsak. billigst mulig til god pris, vet ikke hvor jeg skal lete etter det gjerne kom med efaringer Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Verbatim er alltid en vinner på Dvdr plater,Elkjøp solgte 25 på spindel for 149,men tror ikke det tilbudet er der nå...Memorex bør du holde deg unna....klarer ikke 4x krava(selvom det står det på plata) Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Mulig det er min spesifikke NEC ND-2500A som er litt sær, men jeg sliter med å brenne disse Verbatim platene som Elkjøp hadde på tilbud. Kjøpte to spindler, og begge må brennes på 2x for at NEC brenneren skal kunne lese dem selv uten feil. Brenneren foreslår 8x på disse platene med original firmware. Mine er "Made in Taiwan". Har aldri opplevd maken med Verbatim plater, men har nok ikke brukt Made in Taiwan før, mest Made in India (og noe Made in Japan, som er bankers å virke :-)) Har også brent andre typer plater uten tilsvarende trøbbel. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Verbatim er alltid en vinner på Dvdr plater,Elkjøp solgte 25 på spindel for 149,men tror ikke det tilbudet er der nå...Memorex bør du holde deg unna....klarer ikke 4x krava(selvom det står det på plata) Merkelig... jeg har brent over 100 Memorex 4 X plater på både Sony DRU-500A og Benq DW822A, og aldri hatt problemer hverken med hastighet eller noen andre ting. Men Verbatim, BeAll produserte Samsung og memorex er greie nok etter min mening. Lenke til kommentar
nord Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Hva med våre [link fjern av moderator - forumet er ingen markedsplass] Dette er plater som jeg kan gå god for uten at prisen er helt avskrekkende. er litt usikker men er de 4,38gig? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hva med våre [link fjern av moderator - forumet er ingen markedsplass] Dette er plater som jeg kan gå god for uten at prisen er helt avskrekkende. er litt usikker men er de 4,38gig? Jepp, de er 4.7Gb etter produsenten sitt regnesystem(1Kb = 1000byte) eller 4.38GiB etter PC'ens regnesystem (1Kb = 1024byte) , akkurat slik som alle andre normale enlags DVD-Plater Endret 31. august 2004 av TST Lenke til kommentar
nord Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Hva med våre [link fjern av moderator - forumet er ingen markedsplass] Dette er plater som jeg kan gå god for uten at prisen er helt avskrekkende. er litt usikker men er de 4,38gig? Jepp, de er 4.7Gb etter produsenten sitt regnesystem(1Kb = 1000byte) eller 4.38GiB etter PC'ens regnesystem (1Kb = 1024byte) , akkurat slik som alle andre normale enlags DVD-Plater takk for hjelpen OC-Freak, 100 plater og80cover bestilt. er jo poengløst å bestille når man virkelig trenger, nå har jeg så det holder en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå