ruban Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hei! hvoran lager man .exe filer på java?? håper dere svarer tilbake.. Lenke til kommentar
PerDegn Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det er jeg ikke helt sikker på...Jeg har lurt på det en stund jeg også... En måte å gå rundt problemet er å lage en liten batchfil som kjører klassefilen. Hadde imidlertid vært fint om noen visste det med .exe-filer!!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Sjekk denne først: http://www.yoda.arachsys.com/java/javaexe.html Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Borland JBuilder kan bygge både jar, makefil, og exe fil at det du har utviklet...Fungerer greit-. Har brukt det selv til å lage jar- og exe-filer Forresten... JBuilder X Foundation kan nedlastes og brukes gratis fra www.borland.com Endret 3. september 2004 av DJViking Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Borland JBuilder kan bygge både jar, makefil, og exe fil at det du har utviklet...Fungerer greit-. Har brukt det selv til å lage jar- og exe-filer Forresten... JBuilder X Foundation kan nedlastes og brukes gratis fra www.borland.com Hvor i Foundation-utgaven er det man gjør det? Her er det mye som er grået ut... Endret 5. september 2004 av anderlin Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Dj viking hvordan gjør man dette med jbulider?? har gratis versjonen... Lenke til kommentar
knutoh Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Og korleis går det ann å koplimere javaprogrammer slik at dei fungerer på mobiltelefonar som har støtte for java? Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Og korleis går det ann å koplimere javaprogrammer slik at dei fungerer på mobiltelefonar som har støtte for java? Skaff deg et SDK for telefonen du skal skrive prog til. http://sonyericsson.com/developer tror jeg skal funke, der kan du laste ned J2ME SDK. Og det heter KOMPILERE, hvis du noengang skal oversette compile til norsk (som er teit), ikke komplimere (som også er teit, fordi det høres dumt ut) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå