Cyberion Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Har fyllt CDRW ved bruk av Neros InCD. Og skal brenne inneholdet på CDRW'en over til CDR med Nero...nei,det går ikke! Jeg skulle gjøre som jeg alltid har gjort med Eazy CD Creator,lage en image fil av CDRW og brenne den til CDR.Dette går fint med Roxio sine program Eazy CD Creator og DirectCD. Grunnen til at jeg nå bruker Nero nå,er at det fulgte med den nye brenneren jeg kjøpte. Starter Neros InCD,for å kunne lese CDRW. Legger CDRW i brenneren. Starter Nero og for beskjed at InCD bruker brenneren ... ta ut CDRW og start Nero på nytt. Starter jeg Nero først starter ikke InCD. Så hvordan har Nero tenkt at man skal kunne brenne sine CDRW,kopiere hele inneholdet på CDRW over til HD'en,også brenne det til CDR? Eller at man skal bruke CDRW kun en gang? Eller at man skal bruke Roxio sine program? Eller er det noen her som har en løsning? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 hvorfor installerer du ikke bare easy cd creator da? Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Gå inn i Nero og velg imagedrv som brennner, les cdrw'n inn som imagefil, gå tilbake og velg brenner på nytt, brenn imagefil............. Eller..... kopier filene inn på disken og så brenn dem... _________________ Wilford [ Denne Melding var redigert av: Wilford på 2002-05-07 16:07 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå