Gå til innhold

Datadeler som gis bort - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!

Anbefalte innlegg

Mez skrev:
Jeg kan gi bort CRT - 15 eller 17" - må hentes - Oslo-området.

6460731[/snapback]

Strålende! Noen tidsfrist på det, eller kan jeg rett og slett PM'e deg når de andre delene er på plass sånn at jeg får tatt det i en runde?

Endret av Onkel
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
  1337psycho skrev:
Vet jeg ikke har noe å gi bort og burde derfor ikke poste men er ganske sikker på at noen har noen hovedkortskruer liggenes..

Så hovedkortskruer anyone? ; ( Trenger badly..

6514623[/snapback]

Jeg er på utkikk etter det samme, har brukt 2 skruer i serveren og 5 max i main pc.

hadde vært flott hvis noen kunne skaffe meg noe diskplass på serveren + skruer så ville jeg vært evig takknamlig. Jeg har kansje noe i bytte hvis den som kunne skaffe dette til meg men det må hentes (Kabinett med hovedkort og lydkort)

Lenke til kommentar

1 Sodimm DDR 256mb ProMos PC2100

1 Pentium M CPU 1.4 ghz Banias 400mhz fsb 1 mb L2

+et av trådløst kortene?

Har minne som du ønsker, men det er noe av det samme du gir bort.. :\ så hjelper lite, tenkte å bruke det sammens med det jeg kanskje får fra deg. Veldig fint om du hjelper en trengende trønder BUGS_Y :) Om ikke shark har kjøpt alt da.. :/

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
  radivx skrev:
Er ikke noen som har noe gammelt lydutsyr for MIDI

som Roland Sound Canvas, MT32 eller liknende? Kommer sikkert opp med en del ting neste gang jeg er hjemme i Bergen og kan se hva jeg har av duppedingser.

7783764[/snapback]

Jeg tror jeg fremdeles har min gamle SCC-1 liggende et eller annet sted, er ikke hjemme akkurat nå men skal sjekke innen få dager... Dette er i Oslo. Kommer sikkert aldri til å bruke det igjen - Det er jo ISA...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...