The Ghost Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 hva med å ta kontakt med oss på www.giverglede.com da kan ustyret komme til nytte ps ikke alt for gammelt utstyr 500 mhz og opp 3416840[/snapback] Fant ikke den linken lenger jeg Er siden helt borte Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Sendte den igår så jeg har ikke fått svar ennå .... Søren...har duh fått det? 6441794[/snapback] Endret 5. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Men det virker jo litt sykt å gi bort de greiene Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Helt enig ........ Er vel bare snill av seg da Har dog ikke vært pålogga siden 18:05/06 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Noen som har en ok IDE 20-40Gb disk å gi bort? Jeg kan hente i Bergen, Sogndal eller Oslo. Kan evt byttes i ymse gamle CPUer, nettverkskort, eller hvafaen. Har også en helt ok PC3200 512MB brikke liggende )TwinMOS). Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 eeh datoen på innlegga dere Quoter er for et år siden da Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kan følge med på denne tråden litt kjenner jeg. Er på utkikk etter en skjerm Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Aetuis: Det hadde vært helt nydlig med den ram brikka ... Endret 6. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Noen som har en ok IDE 20-40Gb disk å gi bort? Jeg kan hente i Bergen, Sogndal eller Oslo. Kan evt byttes i ymse gamle CPUer, nettverkskort, eller hvafaen. Har også en helt ok PC3200 512MB brikke liggende )TwinMOS). 6441825[/snapback] Jepp ! Har noen 20-40Gb disker som kan hentes/leveres i Sogndal(Kaupanger) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg trenger en SCART-kabel, gjerne i Trondheim. Til gjengjeld har jeg fortsatt et sånt liggende: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Var ikke dette som en følge av en "sak" for en god stund tilbake (et par år?) der noen ildsjeler fikk samlet sammen gi-bort-deler til en godt brukbar PC for en fattig alenemor som trengte maskin til sønnen sin? Trodde tråden var for å samle slike deler for liknende prosjekter i framtiden....? Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har litt å gi bort, har 2 komplette PC`er SFF 350mhz PII om jeg ikke husker feil, har også en 14" som virker helt fint også noen CD`rom spillere og en 8 ports 10/100 Mbit Hub å gi bort hentes i Trondheim send meg mail på tor.inge.jenssen (a t ) gmail.com Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Var ikke dette som en følge av en "sak" for en god stund tilbake (et par år?) der noen ildsjeler fikk samlet sammen gi-bort-deler til en godt brukbar PC for en fattig alenemor som trengte maskin til sønnen sin? Trodde tråden var for å samle slike deler for liknende prosjekter i framtiden....? 6449082[/snapback] Jepp ! http://www.hardware.no/artikkel/9252 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=270884&hl= Lenke til kommentar
M-J Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg kunee ha godt bruk for et webcam Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg trenger en SCART-kabel, gjerne i Trondheim. Til gjengjeld har jeg fortsatt et sånt liggende: 6449001[/snapback] Hvor i Trondheim bor du? Funker tastaturet? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvor i Trondheim bor du?Funker tastaturet? 6451693[/snapback] Sånn cirka to og et kvart steinkast fra KBS-senteret på Leangen. Har ikke fungerende PS/2-port på noen av maskinene mine så jeg får testet det, men tidligere erfaringer gjennom flere år med tastaturer av denne modellen både hjemme, på jobb og i skolesammenheng har vist meg at de tåler så godt som hva som helst. Det ser i alle fall helt og pent ut, men muligheten for feil i kabel eller innmat er jo selvfølgelig tilstede. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 KBS-senteret, jaja, vi får se om jeg gidder og kjøre dit en dag da Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jeg har en fattig kompis (trygd og attføring) som trenger en PC til å komme seg på beina igjen. Og da jeg tok en kikk på loftet i dag kom jeg opp med en pen haug med biter og ting som har blitt kassert gjennom diverse oppgraderinger gjennom tidene. Mangler faktisk bare et ATX-kabinett og en prosessorkjøler til en Athlon XP 2000+, så blir det en helt "ny" PC! Hvis noen snille folk har noe gammelt ræl liggende, i Oslo-området, så vet jeg en som blir glad. Da donerer jeg bort det som blir igjen av haugen på denne tråden; det blir noe sånt som et hovedkort fra 1999, litt ram til det, et PCI skjermkort, et nettverkskort og annet mikkmakk. Vintage utstyr altså! Edit: duh. Glemte at man trenger en skjerm også. Noen som har en CRT å gi bort? Endret 9. juli 2006 av Onkel 1 Lenke til kommentar
Mez Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg kan gi bort CRT - 15 eller 17" - må hentes - Oslo-området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå