crispy345 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Å herregud! Hvorfor har jeg ikke dratt hit før? Her var det jo MYE bra som ble gitt bort Skal rydde å se hva jeg har liggende, men er ikke sikkert det er av samme kaliber som mange av postene her. ;P Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) 2 stk Adaptec 1200A PCI kort for IDE RAID. befinner seg i tromsø, kan sendes i posten kastet Endret 21. august 2013 av mhsalangli Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Gir vekk ett ubrukt Yeong Yang Cube Case kabinett. Det er stort og tungt, men du får vidunderlig plass til alt du vil. Kan se noen bilder her. Hentes i Bergen. Om noen skulle kunne bruke det gir jeg også vekk: ATI Theater 550PRO - PCIE tunerkort LiteOn CD RW Siluro GF4 Ti4200 - AGP (tror jeg) skjermkort De tre siste er ganske gamle, har ikke brukt dem på en stund så går ikke god for om de fungerer. Endret 19. juni 2013 av Estel Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) 4 stk rambrikker på 2GB hver DDR2 PC2 6400 ocz2g8004gk befinner seg i sandnes, men kan sende i posten. NEC DVD brenner med IDE kontakt ND-3540A brenneren gikk i søpla Endret 30. juni 2013 av trrunde Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) snip Endret 25. juni 2013 av Minhund Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Nå heter denne gruppa "gis bort", men kan jeg være så frekk å bruke den til bytte? Jeg har vannkjølingsblokk med plass til 3 vifter, som jeg forøvrig fikk av en snill bruker fra denne gruppa. Blokka er etter hva jeg skjønner av god kvalitet, etter det Google forteller meg tror jeg det er fra dette kittet. Jeg tenkte å bruke sommeren til å få satt sammen dette, men mitt Fractal Define r4 har kun plass til radiator med 2 vifteplasser. Noen som ønsker å bytte radiator? 3, mot 2? Jeg orker ikke å drive med post osv, så vi kan frem til Søndag møtes i Sarpsborg distriktet, etter søndag kan vi møtes i Oslo (flytter). Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Nå heter denne gruppa "gis bort", men kan jeg være så frekk å bruke den til bytte? Jeg har vannkjølingsblokk med plass til 3 vifter, som jeg forøvrig fikk av en snill bruker fra denne gruppa. Blokka er etter hva jeg skjønner av god kvalitet, etter det Google forteller meg tror jeg det er fra dette kittet. Jeg tenkte å bruke sommeren til å få satt sammen dette, men mitt Fractal Define r4 har kun plass til radiator med 2 vifteplasser. Noen som ønsker å bytte radiator? 3, mot 2? Jeg orker ikke å drive med post osv, så vi kan frem til Søndag møtes i Sarpsborg distriktet, etter søndag kan vi møtes i Oslo (flytter). Hva med å lage en egen tråd som heter " Datadeler Byttes" ? 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Litt av hvert: AMD Athlon 64 x2 3800+ CPU på ett DFI Lanparty hovedkort (S939) og 2 GB RAM, komplett montert med en eller annen zalman kopper kjøler - Har null ebalasje til dette, så ta med en stor antistatisk pose. IDE DVD Brenner av ukjent merke? NEC? (originalt beige, men noe amatørmessig sprittusjet svart ) POV Geforce 7800GT PCI-E kort der vifta har vært demontert. Trenger nye thermal pads til GPU/minne. Sound Blaster Audigy (ISA?) EISA synergy II -32 (AGP?) Ubrukt stock kjøler til en Intel Core 2 Quad Q6600 ABIT HK NF7-s med en AMD XP 2500+ Barton og en 1/2 GB RAM brikke på. Er en eller annen custom kopperkjøler på det og som bare mangler en 92mm(?) vifte. AGP, så passer fint med EISA kortet CH flight stick pro - 15 pin port edition (Meget pen å se til, men den er eldgammel - den ble brukt til å spille X-Wing og TIE-Fighter, for å si det slik ) Alt gis bort til første mann eller kvinne som ser seg villig til å hente det. Har ingen grunn til å tro at det ikke fungerer, men skal ikke si det har vært skrudd på på lenge, så ingen garantier. MÅ hentes i Stavanger/Forus området før Lørdag 6 Juli, da jeg ikke er intressert i å bruke tid/krefter på å sende det av gårde i posten. Det er enten en av dere eller el-returen på nærmeste El-Kjøp. Endret 22. juli 2013 av MrLee Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) laptop skjermer gis bort, befinner seg i tromsø. kan sendes i posten men helst hentesacer aspire 5100acer travelmate 8200har også 2 mousetrapper advance Endret 21. august 2013 av mhsalangli Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Jeg har et kabinett av merket NZXT tempest evo som gis bort (se link)http://www.dustinhome.no/product/5010486985/nzxt-miditower-tempest-evo-window-atx-black/?utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=1133Alle vifter sitter på, gis bort pga jeg har ikke bruk for det siden jeg har kjøpt et nytt kabinett.Kan hentes i Halden området (østfold) Den som tar det kan også få med disse lysene:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635590, men jeg har bare en meter. Endret 16. august 2013 av Ownbeef Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg har et CoolerMaster HafX som gis bort; Bilder <-- (imgur) Den skal bli hentet i Sarpsborg - Østfold Send pm hvis interessen er der, har INGEN planer om å sende den i posten etc.. Gis bort as is.. stygg men med potensialet for riktig person. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Gir bort:2 x Bitfenix 120mm kabinettvifter.1 x Lenovo tastatur nesten ubrukt.Kan hentes i Oslo EDIT: Begge er nå gitt bort. Endret 27. august 2013 av Thomas_H Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Har et gammelt Chieftec DA-01 bigtower m/vifter som jeg ikke trenger mer. Kan muligens slenge med en 400W Chieftec PSU. Perfekt for dem som tenkter å bygge f.eks. en filserver som står godt ute av syne på loftet e.l.Bilde: http://geizhals.at/p/9395.jpgKan hentes på Jessheim. Er gitt bort. Endret 15. august 2013 av Olethros Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 5stk 200gb disker gies bort til ett godt hjem. Send Pm med hva du skal bruke de til. Jeg vil de skal ha ett godt hjem :-) Hentes i Fredrikstad. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Befinner seg i tromsø 3-4 stk WatchGuard Firebox V10 model: V3064R2 strømadapter og serialkabel har jeg ikke Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Ikke akkurat en data del, men har en defekt laptop jeg skal kaste.. Lurer derfor på om noen har bruk for Windows 7 Home Premium OA lisensen? Maskinen er forøvrig en HP Pavilion G7-1210eo.. men denne er alt av brukbare deler plukket ut av Første man som sender meg en pm, og spør om lisensen skal få koden tilsendt Lisens merket blir deretter ødelagt, så ingen andre får tak i denne. Har selv prøvd slike lisenser på andre typer maskiner, med hell.. Men dette var med XP.. Tror man muligens må ringe inn for aktivering ved Windows 7. *Edit* Gitt bort! Endret 7. august 2013 av J@9 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Nå har jeg fått litt ting her, så kan jo gi noe tilbake. Har en GX280 (USFF)med P4-prosessor. Det står UIO på den da det var en tidligere universitets-PC. Den hadde sprengte kondensatorer, men er reparert. Mangler: * Minne (2x DDR2) * Harddisk (1x 3.5" SATA) * Skjermkort (har innebygget skjermkort m/VGA, støtter low profile PCIe) * DVD-leser (slimline IDE) * SATA-kabel til harddisk Ellers tror jeg ikke det mangler noe. Denne er strålende til f.eks en liten server da den er relativt stillegående og veldig liten. Booter fra USB. Han hentes i Bærum. Jobber veldig varierende tider, men send PM for avtale! :-) EDIT: Si også hva du skal bruke den til! :-) Endret 7. august 2013 av konduktans Lenke til kommentar
Faller Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Jeg gir bort bort utstyret jeg hentet i høst pga jeg skal flytte og har ikke samme plass som tidligere. Utstyret er som følgende: Gigabyte GA-G33M-DS2R (mATX) Bilde#1, bilde#2 Intel Core2Quad Q8400 som sitter påmontert hovedkortet og blir kjølt med en standatd Intel-kjøler 2 x 2GB Geil DDR2 minne (PC2-6400, timing 5-5-5-15) Bilde 2 x 1GB Corsair DDR2 Minne (PC2-6400, timing 4-4-4-12) Bilde Sapphire Radeon HD4850, 512MB RAM PCI-E påmontert ny kjøler. Original medfølger. Bilde#1, bilde2, bilde#3 Intel Pentium E2160 m/ standard kjøler Bilde#1, bilde#2 HP stasjonær maskin. Intel Pentium P4 @3 GHz, 2 GB RAM, Wifi-kort og mer. (Uten harddisk) Bilde Ser ut til at alt blir hentet ganske snart. Mvh Faller Endret 10. august 2013 av Faller Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Kasse med deler gies bort, deriblandt : 5 stk 200gb S-ata disker 3stk 200gb IDE disker Socket AM-3 hovedkort (trolig defekt, usikker) Socket 775 hovedkort Socket 775 dual core prosessor Diverse ddr2 og ddr3 ram 2stk ATI radeon 4870x2 kort, altså 2 doble kort 2stk 650w psu, den ene er modulær, den andre er noe modefisert 4stk eldre laptopper, alle skal fungere. Maskiner for surfing, musikk ol. + en masse kabler og dilldall som blir liggende. Ta gjerne kontakt dersom det er noe du trenger. Jeg har det meste. Fredrikstad. Kan bringe innen rimelig avstand mot dieselkroner. EDIT : Har fremdeles disker og hovedkort ! Endret 16. august 2013 av Hobbynerden 2 Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Moderatormelding I denne tråden skal det kun postes lister over deler som gis vekk. Ønsker du noe som gis vekk sender du brukeren en PM slik at dere kan komme til enighet der. Reaksjoner på moderering tas på PM Mvh veileder Sakiko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå