ZeRKoX Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Alt er borte Endret 10. mai 2008 av obrestad Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det hele maskiner obrestad ? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg tror jeg lager en fullstendig liste over komponentene, så kan dere velge og vrake. Husk, alt som jeg har vil bli kastet på Mandag, viss det ikke vises noe interesse for det. Liste: - 1 stk Hovedkort med en Pentium 3 933mhz - 1 stk Hovedkort med en Pentium 3 866mhz - 1 stk Hovedkort med en Pentium 3 600mhz - 1 stk SD-RAM 32MB - 1 stk SD-RAM 64MB - 2 stk PSU "seventeam" 200w - 2 stk PSU "Zeck" 145w - 1 stk PSU "Aopen" 235w - 2 stk PCI Lydkort - 1 stk ISA Lydkort - 1 stk ISA Netverkskort - 1 stk PCI Modem - 2 stk IDE kabler - 2 stk Floppy kabler - 1 stk CD rom - 3 stk ATX kabinetter i forskjellig størrelse Ledig Reservert Pakket Sendt Da var alt som ingen ville ha kastet. Endret 10. mai 2008 av obrestad Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) MSI socket a hk KT3 ULTRA2, støtter cpu opptil athlon xp 3000+ og 3gb ddr1 kontakt på pm ting kan hentes i tromsø Endret 18. mai 2008 av mhsalangli Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) 2x 80MM vifter. De bråker litt. Sendt. En CD-brenner fra Asus. Se hastigheter på bildet. Sendt. Et 5.1 lydkort fra Trust. Avventer penger akkurat nå, redigerer vekk hvis det blir tiljengelig igjen. Sendt. Ønsker ikke å sende delene til noen som ikke kommer til å bruke de. Send PM. Endret 29. april 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hei. Har en AMD Athlon64 3200+ Socket 939 liggende å slenge. https://prisguiden.no/product.php?productId=30190 Gir den bort til en som har bruk for den. Send meg en frankert, polstret konvolutt med navnet ditt på, så får du CPU'en gratis. PM for adressa mi. Førstemann osv.. Gitt bort Endret 4. april 2008 av Millmax Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Har 1 stk club3d radeon 9800XT AGP å gi bort. Kan hentes Vennesla/Kristiansand, evnt at mottaker ordner frakt. Kortet er tatt, beklager de som har sendt pm for sent svar, sitter på ICE og har forferdelig oppetid på nettet. Kortet ble sendt til den første pmen jeg mottok. Endret 10. april 2008 av pronoob Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ingen som vil ha lydkortet eller brenneren da? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ingen som vil ha lydkortet eller brenneren da? Kjøper betaler frakt eller? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Det ser ikke ut som om han som ville ha det ene hovedkortet mitt vil ha det alikevel... Derfor, 1 stk Hovedkort (ATX) med en Pentium 3 933mhz til første mann til møllen, viss han betaler frakt. EDIT: Borte Endret 10. mai 2008 av obrestad Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har 1 stk club3d radeon 9800XT AGP å gi bort. Kan hentes Vennesla/Kristiansand, evnt at mottaker ordner frakt. Ja takk=) Ingen som vil ha lydkortet eller brenneren da? Jeg trenger lydkort! Fungerer det? Det ser ikke ut som om han som ville ha det ene hovedkortet mitt vil ha det alikevel... Derfor, 1 stk Hovedkort med en Pentium 3 933mhz til første mann til møllen, viss han betaler frakt. ATX? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Ikke store ting, men kanskje finnes det noen som trenger noe her: Batteri til bærbar-PC (se bilde) NB! Usikker på batteriets tilstand Pentium III prosessor -GITT BORT Batteri til bærbar pc -KASTET Standard hvit diskettstasjon PCI 4 MB skjermkort SCSI kort (ikke PCI tilkobling) Send PM ! Edit: Jeg fant dessverre ikke et kjermkort med 4 GB minne, men 4 MB :-) Endret 3. mai 2008 av plankeby Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikke store ting, men kanskje finnes det noen som trenger noe her:Batteri til bærbar-PC (se bilde) NB! Usikker på batteriets tilstand Pentium III prosessor med "bred printplate sokkel" (se bilde) vet ikke hastighet. Standard hvit diskettstajon PCI 4GB skjermkort Send PM ! Prosessoren du har funnet er en Pentium 3 600MHz, se specs her: SL3H6. Den passer til SLOT 1 hovedkort. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikke store ting, men kanskje finnes det noen som trenger noe her:Batteri til bærbar-PC (se bilde) NB! Usikker på batteriets tilstand Pentium III prosessor med "bred printplate sokkel" (se bilde) vet ikke hastighet. Standard hvit diskettstajon PCI 4GB skjermkort Send PM ! Fant du et skjermkort med 4 GB minne?:O Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har en skjerm til en compaq presario 1200. Sikkert 12-14". Hvis noen trenger en slik, så si i fra=) Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Diskettstasjon til bærbar PC (vært i Fujitsu Siemens bærbar): Panasonic 1.44 MB Internal Floppy Drive JU-226A142FC (sort front) Lenke til kommentar
trøls Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Alt kan sendes eller hentes i Trondheim, unntatt vannkjølingen, som må hentes. - PCI-lydkort: Creative Soundblaster Live! 5.1 Digital - 2 stk. 80mm-vifter med viftestyring (variabel motstand) og viftegriller. - Zalman passiv chipsetkjøler for hovedkort + en halvbrukt tube Arctic Silver II kjølepasta. - Logitech trådløst tastatur og mus. Hvitt, PS/2, ballmus. Godt brukt, mangler et par teflonføtter på musa. - Enermax viftestyring for seks vifter, med to temperaturmålere, passer i et 5 1/4"-spor, og kan holde én standard harddisk. (Som denne, bare svart.) - Firewire-kabel (stor til liten plugg, brukte den mellom DV-kamera og PC) - Sterkt modifisert, svart Chieftec miditower uten strømforsyning. Kommer med et gammelt, men fungerende vannkjølingssett: 360*120mm radiator med 2 stk. 120mm-vifter (Papst, kvalitet!), Eheim-pumpe med en aluminiumstank fra Microplex, kobberblokk til socket A (monteres på hovedkortet - kan sikkert modifiseres), Zalman GPU-blokk i anodisert aluminium (kommer med 2 stk. blokker, en stor og en liten, den lille kan med nevenyttighet benyttes til hovedkort), samt en halvbrukt tube Arctic Silver kjølepasta. OBS: Må hentes i Trondheim! Endret 23. april 2008 av trøls Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) CounterStrike(CS) viftegriller gis bort mot betaling av frakt. De er helt fine og fremstår som 100% nye. Koster rundt 50 kr/stk på nettet, her kan du få de gratis^_^ PM meg hvis du er interessert Endret 1. desember 2011 av konduktans Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Minner om reglene for tråden. Dette er en tråd for lister over ting du vil gi bort, ikke hva du ønsker deg. All videre kommunikasjon mellom brukere skal tas per PM, og ikke i tråden. To innlegg slettet. Dette innlegget skal heller ikke kommenteres. Lenke til kommentar
peleri2 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Vet ikke hvor aktuell denne tråden er lenger, men jeg har ett par ting jeg kan tenke meg å gi bort eller evnt. bytte med ett ATX kabinett, midi, trenger ikke power. - IBM 16x DVD / 40x CD DRIVE, hvit front (GITT BORT!) - D-Link trådløs ruter, 2,4 gHz. Model number: DI-514 (GITT BORT!) - Diskettstasjon, tatt fra en Dell stasjonær pc (GITT BORT!) - CD-ROM, vet LG, model: CRD-8482B, sort front (GITT BORT!) - NEC diskettstasjon, sort front (GITT BORT!) Vel, da er alt gitt bort. Endret 8. mai 2008 av peleri2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå