Gå til innhold

Datadeler som gis bort - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en kjøler til socket 478, skal ta ut vannkjølinga mi og gjøre hovedmaskina mi til server. Hvis noen har boxed kjøler til denn så har jeg den ramma som sitter på HK, men har ikke vifta.

Edit: Har forresten et Socket 478 MSI kort med støtte kun for 533Mhz FSB og 4x AGP om noen har lyst på

Bor i Trondheim

Endret av White_Tiger
Lenke til kommentar

Noen som har 512 MB SDram eller "vanlig" 133mhz brikker? Kan byttes mot spill eller andre datadeler eller penger...Er villig til å betale, noen som har, trenger det kjapt, rambrikkene mine er syke.

Har noen nye spill, Guild Wars Nightfall, Battlefield 2142 and so on :)

Please, PM meg hvis du er interessert... :cry:

Samme hvor mange MB, men helst 128 MB +!! :D

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar

Til den ene studiomaskinen min kunne jeg gjort meg nytte av en god, gammel kombodrive (DVD-leser/CD-brenner), gjerne i svart utførelse.

Til gjengjeld kan jeg friste med DVD-leseren som sitter i nå pluss en Asbjørnsen utenom. Helst lokalt i Trondheim, men detaljene tar vi på PM. :)

Ja, og dersom noen skulle ha bruk for en slik har jeg fortsatt denne overgangen liggende:

10i5-012hf.jpg

Lenke til kommentar

hallo.

jeg er på jakt etter ett agp skjermkort. Hvis noen har noe liggende så hadde jeg satt pris på om de tok kontakt. Ser at det er et kort av noe nyere dato(gforce 4200ti++)

er også på jakt etter kabinett(atx/m-atx) og psu...

av ting å gi vekk så har jeg diverse lyd kort av eldre dato, diverse kabler og noen nettverkskort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...