Daffadu Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg er en fersking innen programmering osv, men jeg har fått med meg at folk bruker php på linker o.l på hjemmesider. Jeg leter etter noe som kan vise linkene mine i index-siden, som frames. Kan jeg bruke php som "target"-er for linker? Det ble sikkert litt uklart, men dere skjønner kanskje hva jeg mener når jeg poster denne linken. Mvh Daffa Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) du er på jakt etter et include script. har skrevet en liten introduksjon til det. ta en titt her: http://www.start.predicted.net/les.phpart.php?id=2 Endret 28. august 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Det var nok dette jeg var på jakt etter ja... Jeg får bruke noen minutter på å sette meg inn i det Har jeg spørsmål videre poster jeg dem fortløpende Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Hvordan skal da linkene se ut? Vanlige html-linker <a href="main.html" target="x"> som dette funker vel ikke. Dessuten må vel de andre sidene som jeg linker til også ha .php ending? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) www.programmer.no/art.php?artikkelid=8764 Linkene ser ut slik: <a href="index.php?s=ommeg">Om meg</a> <a href="index.php?s=kontakt">Kontakt meg</a> Endret 28. august 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Tusen hjertelig <3 takk! Hvis noen har flere tips til meg har jeg ikke noe i mot det, men nå har jeg fått svar på det jeg lurte på... Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Lurer på en liten ting til, selv om det ikke har så mye med php å gjøre (gidda ikke starte en ny tråd bare for dette): Link Her ser du at menyen skulle vært lenger oppe, nesten helt oppi headern. Hvordan får jeg dette til? Endret 28. august 2004 av Daffadu Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) #main {width: 21cm; Aldri, aldri, ALDRI (!!) bruk centimeter som måleenhet på PCen. Bruk pixler/em/points istedenfor. Testet med 400px på #main, og da hoppet menyen opp. Endret 28. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Åh, tusen takk. Jeg brukte cm fordi det var den eneste enheten jeg fant i PS akkurat der og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå