Spyder Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 er det mulig å kjøpe bærbar pc uten os, i så fall hvor. mener jeg så noe om det her i forumet engang men jeg finner det ikke tilbake takker for hjelpen Lenke til kommentar
artifushion Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Whitebox.no selger bærbare pc'er uten OS. Det samme gjør audionet.no Lenke til kommentar
bleak Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du kan også få kjøpt asuser uten os på quad.no, multicom selger ECS maskiner. Det er også en del andre steder hvor du får maskiner uten os. Tror feks at ps-data sine tundra pcer er uten os. Tundraene er jo bygd fra samme chasis som Whitebox pcene såvidt jeg vet, er også en del andre pc'er som er bygd opp rundt disse cahsisene ( tror ECS pc'ene også er det) Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 ja takker fir hjelpen nå blir det bærbar på meg hehe Lenke til kommentar
DoubleT Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Elitegroup er en selvstendig merkevareprodusent som ikke bruker OEM produkter i produksjonen av bærbare datamaskiner. Elitegroup sitt chassis skiller seg f.eks. tydelig ut i kvalitet med aluminiumsdeksel over skjermen. De øvrig nevnte navnene har ikke noe med Elitegroup å gjøre, men nedstammer så vidt jeg personlig vet fra OEM produkter som Compal e.l. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ukens tilbud på netshop.no kan ein og få uten OS til 13300. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå