Gå til innhold

S65 tok dagen

Anbefalte innlegg

hva med å bruke garantien? du har tre års garanti på mobilen din......

Og så er vi i gang igjen.

Garanti er for det første noe som varierer fra produsent til produsent. Er INGEN lovbestemt "garanti" på produkter. Og for mobiltelefoner er det svært få produsenter som har mer enn 1 års garanti.

Derimot har vi norsk reklamasjonsrett, som dekker deg mot feil på telefon som ikke skyldes brukeren eller slitasje. Den gjelder i 2 år for mobiltelefoner.

Garanti og reklamasjonsrett er 2 helt forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde samme feilen som deg, bare med en M65. Når telefonen blir formatert blir jo naturligvis alt innholdet slettet. Ringte inn til siemens for å høre hva jeg skulle gjøre, og normalt ville de sendt meg en mail med en backupfil av alt standardinnhold som fulgte med telefonen da jeg kjøpte den. Dette er vel 6 uker siden, og siden telefonen var så ny hadde da ikke fått denne backupfilen enda. De bad meg derfor gå til et servicesenter her i trondheim, hvor jeg fikk fikset telefonen på noen timer. Det funket som gull. Kostet ingenting.

Lenke til kommentar
- dersom java filen har et lite problem så slår telefonen seg av

- ca 20-30 sekunder for å åpne en overført java fil (uansett, og alle har vært testet på feks 6230 og K700i)

Hold deg (dere) unna slike ulovligheter så slipper man disse problemene. Så enkelt er det :)

Lenke til kommentar

Du får gratis DCA 510 kabel hvis du suttrer litt til siemens-mobile support international... Hvordan vet jeg det, jo jeg sa de hadde anbefalt meg å kjøpe en kabel jeg ikke kunne oppdatere firmware med (DCA 540), og at det ikke fyllte min forventning. og det ikke var returmulighet på kabelen siden den var noe brukt nå. 1 uke senere lå det 510 kabel i postkassen fra tyskland :yes:

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...