Alastor Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hva med å bruke garantien? du har tre års garanti på mobilen din...... Og så er vi i gang igjen. Garanti er for det første noe som varierer fra produsent til produsent. Er INGEN lovbestemt "garanti" på produkter. Og for mobiltelefoner er det svært få produsenter som har mer enn 1 års garanti. Derimot har vi norsk reklamasjonsrett, som dekker deg mot feil på telefon som ikke skyldes brukeren eller slitasje. Den gjelder i 2 år for mobiltelefoner. Garanti og reklamasjonsrett er 2 helt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 en annen ting er at garanti gir rett til gratis reperasjon. i min situasjon er dette uheldig fordi jeg må ha mobilen til onsdag. dermed har jeg kun 2 dager på å få den fikset. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kjøp DCA 510 og oppgrader til FW 12!!! Det fikser det meste! S65 er en knall telefon! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 vet det, problemet er at jeg ikke har 400 kroner=( Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 vet det, problemet er at jeg ikke har 400 kroner=( Lån av mordi eller selg tv'en din. Koster 250 på komplett.no Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 legg til 100 kroner i frakt=) dessuten er jeg litt sta og prinsipp fast. Vi ser i morgen, kommer Treo 600 telefonen så er det mindre stress Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Bruk TELESERVICE!! Du har 12 mnd garanti fra Siemens! Lenke til kommentar
qystein Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg gjorde samme feilen som deg, bare med en M65. Når telefonen blir formatert blir jo naturligvis alt innholdet slettet. Ringte inn til siemens for å høre hva jeg skulle gjøre, og normalt ville de sendt meg en mail med en backupfil av alt standardinnhold som fulgte med telefonen da jeg kjøpte den. Dette er vel 6 uker siden, og siden telefonen var så ny hadde da ikke fått denne backupfilen enda. De bad meg derfor gå til et servicesenter her i trondheim, hvor jeg fikk fikset telefonen på noen timer. Det funket som gull. Kostet ingenting. Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 - dersom java filen har et lite problem så slår telefonen seg av- ca 20-30 sekunder for å åpne en overført java fil (uansett, og alle har vært testet på feks 6230 og K700i) Hold deg (dere) unna slike ulovligheter så slipper man disse problemene. Så enkelt er det Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Du får gratis DCA 510 kabel hvis du suttrer litt til siemens-mobile support international... Hvordan vet jeg det, jo jeg sa de hadde anbefalt meg å kjøpe en kabel jeg ikke kunne oppdatere firmware med (DCA 540), og at det ikke fyllte min forventning. og det ikke var returmulighet på kabelen siden den var noe brukt nå. 1 uke senere lå det 510 kabel i postkassen fra tyskland Endret 31. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hold deg (dere) unna slike ulovligheter så slipper man disse problemene. Så enkelt er det ulovligheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå