Zemeckis Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Som topic sier, hva er din favoritt hendelse i en film. Jeg har to stk som jeg likte godt. Jason X: Da Jason slenger de to jentene i soveposer rundt om seg. Morsom scene. True Lies: Da Jamie Lee Curtis mister uzi`en ned en trapp. Og treffer alle bad guys. Glemmer aldri den scenen. Helt utrolig. Hva er din favoritt scene/hendelse? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Pulp Fiction: English motherfucker, Do you speak it? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Store deler av Snatch, men spesielt scenen med Tyrone i bilen, og der Vinny sier: "I thought you said he was a getaway driver. What the fuck can he get away from?" Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jason X: Da Jason slenger de to jentene i soveposer rundt om seg. Morsom scene. den syns jeg og er morsom Lock stock and two smoking barrels: Når dei skyter med luftgevær i halsen på han fyren, og når han parkerings fyren blir banka opp :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Pulp Fiction: English motherfucker, Do you speak it? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 brad pitt snakker i snatch, ehehhe Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 - syns "United" var en morsom film. Da tenker jeg mest på når "Kåre" treffer "treneren" til Haugesund FK. Dialogen som opprettes mellom dem er vel noe man kan kalle ekte kommunikasjonsproblemer. "Korfor du står og kjikkar meg på tryjne" ? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 "Jeg, meg og Irene" når han pisser på tanken på bilen til den stakkars mannen som faktisk hadde lov til å parkere der.. :!: har sjelden ledd så godt! Hele filmen i grunn får en til å storflire Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Dette minner seriøst om denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Dette minner seriøst om denne tråden. Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Bad lieutanant -- når harvey keitel utnytter at han er politi(korrupt) og onanerer foran de to jentene. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ali G in da house da han sender den smsn : L1nk ze b42rez 2g4 Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Pulp Fiction når dei snakker med han negeren i baksete på bilen, så kjørere dei øve ein fartshump og splasj :!: :!: :!: Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Pulp Fiction når dei snakker med han negeren i baksete på bilen, så kjørere dei øve ein fartshump og splasj :!: :!: :!: Er nesten det beste i heile filmen! Lo så eg grein Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Må få sett Pulp Fiction snart, har ikke sett den enda Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Må få sett Pulp Fiction snart, har ikke sett den enda Gled deg! Bare sett deg ned og nyt dialogen! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Full Metal Jacket: Rekruttene er på en hinderbane. Private Gomer Pyle sliter med å komme seg over et høydehinder Gunnery Sergeant Hartman : Are you quitting on me? Well, are you? Then quit, you slimy fucking walrus-looking piece of shit. Get the fuck off of my obstacle. Get the fuck down off of my obstacle. Now. Move it. I'm going to rip your balls off, so you cannot contaminate the rest of the world. I will motivate you, Private Pyle, if it short-dicks every cannibal on the Congo. Hele filmen er full av utrolig gode sekvenser med genial monolog/dialog. Les mer her. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Som topic sier, hva er din favoritt hendelse i en film. Jeg har to stk som jeg likte godt. Jason X: Da Jason slenger de to jentene i soveposer rundt om seg. Morsom scene. den husker eg og, kjempe morsom :!: holdt nesten på å le i hel :!: Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) ali g: når han låser seg fast inte ein stolpe og han blinde manne kommer og vasker på han sin (utstyr) det var sinsykt løye :!: :!: :!: :!: Endret 9. september 2004 av Shitkaka Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Finnes allereie ein identisk tråd om dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281445 Diskusjoen kan forsette i denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg