torsvb Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvis man bestiller ram og betaler med VISA, får man da pakken i postkassa eller må man gå på postkontoret alikevell? Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Vil nu tro at du får det i posten siden det er såpas lite Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du får den nok ikke i postkassa, som regel er ram brikken pakket inn i ei lita eske for at den ikke skal bli skadet i posten. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har kjøpt på samme måte som deg. Kom som postpakke. Kommer den som brev, kan jo noen bare ta den Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Ok. Sant det Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 visst du ikke bor midt i oslo gryta så kan du jo bare kontakte postkontoret å få de til å ta med seg pakkene når du har betalt med visa eller no.. Det har jeg klart å fikset her jeg bor.. så slipper jeg 15 min kjøring til postkontoret Lenke til kommentar
Inja Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 visst du ikke bor midt i oslo gryta så kan du jo bare kontakte postkontoret å få de til å ta med seg pakkene når du har betalt med visa eller no.. Det har jeg klart å fikset her jeg bor.. så slipper jeg 15 min kjøring til postkontoret Koster det ikke å få den levert rett på døren av posten? Har alltid lurt på det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 visst du ikke bor midt i oslo gryta så kan du jo bare kontakte postkontoret å få de til å ta med seg pakkene når du har betalt med visa eller no.. Det har jeg klart å fikset her jeg bor.. så slipper jeg 15 min kjøring til postkontoret Koster det ikke å få den levert rett på døren av posten? Har alltid lurt på det. koster ca. 40 kr mer. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Vil nu tro at du får det i posten siden det er såpas lite Jeg husker jeg spurte komplett.no om noe lignende en gang, men de sa at de -aldri- sender eller mottar varer som brev. Og når man sender som pakke, blir den automatisk oppbevart på postkontoret (om man ikke velger "hjem på kvelden" eller noe i den duren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå