Gå til innhold

3dmark05 om 14dager


Anbefalte innlegg

Jepp, det var det jeg også mente. Men altså, felles plattform, vil det i utgangspunktet si at x-box spill kan kjøres under longhorn?

I teorien: ja

I praksis: sansyndligvis ikke

 

les mere her (har desverre ikke bedre kilder)

Vel, da er det faktisk offiselt. X-box2 spill vil kjøre under XNA i Windows Longhorn!

http://www.gamespot.com/news/2004/09/22/news_6108247.html

Genialt! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har funnet løsningen: OWNDLOAD vil ordet være men vil bli stokket om til DOWNLOAD slik at når counteren er ferdig vil du kunne trykke på en link som heter "DOWNLOAD". ;)

Du har funnet løsningen ja, men om det ikke er riktig, så skal vi ta deg på det. :!:

Hehe er bare å ta meg Apollox dersom det viser seg å være feil ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror det kommer nå jeg folkens... Eller om ca. 87000 sekunder. OWND er jo en fin nerdeforkortelse, og siden bokstavene er borte så er den vel ferdig snart. (hvis ikke de kødder med oss igjen da)

ja nå ser det ut til at den kommer, selv om jeg refresher så kommer jeg på samme plass på countdownen :thumbup:

 

det gjorde jeg ikke før, da begynte bare den på nytt

Lenke til kommentar
'følge tidlige rapporter yter dagens absolutte toppsystemer litt over 7000 3DMarks i 3DMark05. NVIDIA mener ifølge The Inquirer foreløpig å ha rekorden, med 7229 poeng, satt på et GeForce 6800 Ultra SLI-system med Pentium 4 3,4 EE. Til sammenligning skal GeForce 6800 GT klare rundt 4500 poeng, mens Radeon 9600 XT vil havne på ca 1500 poeng.'

 

Fy, hvis man skal komme over 10 000 poeng må man jo ha neste generasjons grafikkort. Blir vel ikke nok bra med FX-53 cpu heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...