Gå til innhold

3dmark05 om 14dager


Anbefalte innlegg

litt merkelig, samtilige tidligere 3dmark kom for hver ny directx versjon som kom (tror jeg) 3dmark 99: dx6, 3dmark 2k: dx7, 3dmark 2001: dx8, 3dmark 2003: dx9, logisk da burde det jo vært om 3dmark05 ville støttet dx10, eller hva sier dere?

Finnest 3dMark 99??

Ja.

 

Kanskje de på død og liv skal bruke oddetall på utgivelsene sine? Har ikke tenkt over det... Men det var rart at det står 3Dmark04 på skjermbildene som ASCIWhite postet.

 

Jeg tror du har rett og at det blir 3Dmark05 som neste versjon ;)

 

Sveinl.

Kult... Hehe... D har jeg lyst å prøve...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The next 3DMark will require a fully PS2.0 capable graphics card for all game tests. None of the game tests will use shaders below version 2.0, and the benchmark is really mainly targeted at the second generation of DX9 compliant cards.

 

None of the tests in the next 3DMark will actually require SM3.0, but if the user has a graphics card capable of doing SM3.0, it will be used by default.

 

http://www.beyond3d.com/interviews/fm04/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det blir ikke flere DirectX, 9 var den siste. Kommer til å hete noe annet, den neste versjonen. Leste det for kort tid siden.

Var det ikke XNA?

Jo, XNA kalles utviklingsplattformen for till til xbox2 og windows longhorn. dog vil det jo være directx10...bare med et annet navn...

Jepp, det var det jeg også mente. Men altså, felles plattform, vil det i utgangspunktet si at x-box spill kan kjøres under longhorn?

Lenke til kommentar
etter hva jeg forstår så er det ca. 2 timer igjen?

Si det... Er ikke lett å forstå den klokka..

 

EDIT: tror det er mindre enn 2 timer...

ser ingen klokke jeg, bortsett fra den som sier hva klokka er akkurat nå, med andre ord: Jeg ser ingen klokke som teller ned

der står ''3DMark05 Countdown Has Begun!'' Du må klikke på den, eller det store bildet...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
etter hva jeg forstår så er det ca. 2 timer igjen?

?KE? 2timer igjen til hva?? HVA HVOR? Hvor er klokka?

www.3dmark.com

NICE! Gleder meg som en unge, det der pirat skipet ser heftigt ut!!!

http://www.futuremark.com/news/data/200409...05_ship_big.jpg

 

Bare 1time og 45min igjen!

 

Her lukter det server breakdown lang vei!! eller i beste fall 0.01 kb/sec.

 

Noen som tipper størrelse??? Jeg gjetter på 150mb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...