Gå til innhold

3dmark05 om 14dager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Inquirer pleier faktisk ikke å dikte opp så mye da, de fleste "omg kan det være sant" sakene jeg kan huske å ha sett har vært sanne.

Ikke at the Inq dikter opp så mye, men de henter mye av opplysningene sine fra div. forum rundt omkring, og poster det som fakta før de får sjekket det opp. Noe som er ganske tragiskt.

Lenke til kommentar
At det ikke var noe behov for å lage en ny benchmark for hvert eneste årtall?

Det finnes forøvrig ikke noe som heter 3dmark02 heller.

Skjerp dere.

Men 03 kom jo ut i 03..

Uansett... NAvnet er ikke så viktig da!

Hvis testen baseres på SM 3,0 betyr det da at X800 kort ikke klarer å kjøre testen? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Screens 4 U all 3DMark

De øverste menyskjermene er jo enkelt å fake i photoshop, og de andre bildene kan godt stamme fra 3dmark05, eller noe annet. Hvis ikke da inquirer tar feil, og at neste versjon blir hetende 3dmark04

 

Edit: og somvanlig ser vi en voldsomt overdreven bruk av HDR, noe som tydeligvis har blitt vanlig for å få ting til å se "penere" ut

Endret av apollox
Lenke til kommentar
  De øverste menyskjermene er jo enkelt å fake i photoshop, og de andre bildene kan godt stamme fra 3dmark05, eller noe annet. Hvis ikke da inquirer tar feil, og at neste versjon blir hetende 3dmark04

 

Det er jo beta screens da. De hadde ikke bestemt seg for hva det skulle hete ennå.

Sinnsykt skeptiske dere er da. Eyecandy er det uansett :)

Lenke til kommentar
Vel... driter faktisk langt opp i 3dmark og allt sånnt nå..

Etter tullet med 3dmark 03 i fra både ati, nvidia og ikke minst futuremark sin side så har jeg begynt å hoppe over 3dmark testene i tester..

Nei, gi meg heller tall i fra virkelige spill der man kan sammenligne

Må nesten slege meg på der :yes:

 

Disse benchmarka tvinger fra en "må ha ny pc for å øke 1000poeng-mentalitet" - som jeg ikke har råd til akk nå. hehe.

Lenke til kommentar
Hvis testen baseres på SM 3,0 betyr det  da at X800 kort ikke klarer å kjøre testen? :thumbdown:

kva du trur?

 

trur du at dei vil lage eit program som bare nokre få skjermkort frå 1 leverandør kan bruke?

Det ville vært idiotisk å ikke legge til sm3 støtte, da definitivt det er spill som kommer med det og det er nå 2 produsenter som har støtte for det(bare en av de som har produkter atm da).

 

Uten sm3 støtte vel det nok bli større behov for å komme med enda en benchmark tidligere enn hvis de lager en med sm3 støtte, det er jo benchmarker futuremark lever av. Og de har nok ikke råd til å bli andrevalget for entusiastene, flere spill kommer også med innebygd benchmark funksjon noe som til en viss grad tar fokuset bort fra syntetiske tester.

Lenke til kommentar
Hvis testen baseres på SM 3,0 betyr det  da at X800 kort ikke klarer å kjøre testen? :thumbdown:

kva du trur?

 

trur du at dei vil lage eit program som bare nokre få skjermkort frå 1 leverandør kan bruke?

Det ville vært idiotisk å ikke legge til sm3 støtte, da definitivt det er spill som kommer med det og det er nå 2 produsenter som har støtte for det(bare en av de som har produkter atm da).

 

Uten sm3 støtte vel det nok bli større behov for å komme med enda en benchmark tidligere enn hvis de lager en med sm3 støtte, det er jo benchmarker futuremark lever av. Og de har nok ikke råd til å bli andrevalget for entusiastene, flere spill kommer også med innebygd benchmark funksjon noe som til en viss grad tar fokuset bort fra syntetiske tester.

det er klart. men no trudde han at 3d mark 04/05 (eller kva det no vil heite) ikkje ville virke med kort utan sm3 støtte. og vist det hadde vert tilfelle så hadde det vert heilt idiotisk, sidan det er så få kort som har det.

Lenke til kommentar
litt merkelig, samtilige tidligere 3dmark kom for hver ny directx versjon som kom (tror jeg) 3dmark 99: dx6, 3dmark 2k: dx7, 3dmark 2001: dx8, 3dmark 2003: dx9, logisk da burde det jo vært om 3dmark05 ville støttet dx10, eller hva sier dere?

Finnest 3dMark 99??

Ja.

 

Kanskje de på død og liv skal bruke oddetall på utgivelsene sine? Har ikke tenkt over det... Men det var rart at det står 3Dmark04 på skjermbildene som ASCIWhite postet.

 

Jeg tror du har rett og at det blir 3Dmark05 som neste versjon ;)

 

Sveinl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...