eldorado2097 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 har fått somlet meg til å tenke litt på å lage en vanntank til systemet mitt. kjører foreløpig lukket. tenkte jeg skulle kjøpe meg noen plexiplater på clas, men har hatt dårlig erfaring med liming av plexi. 1.hva er beste måte å lime slim at det holder og samtidig er vanntett. Har prøvd med silikon, og det var skikkelig dårlig. Noen som har prøvd sikaflex? 2. Jeg skal lage en avtagbar topp. Kan jeg skru inn hengsler på lokket? Eventuelt hvor tykke plexiplater bør jeg ha da, og hva slags skruer bør jeg bruke? 3. Hva skal jeg bruke som pakning på mellom sideplater og det løse topplokket? Og hvordan skal jeg feste topplokket på den siden som hengslene ikke er? Nå er det egentlig bare vanntanken igjen, så begynner jeg å bli fornøyd. Har koblet til maze 3 på systemet mitt, og alt er stille og deilig. pumpen henger i strikk, og skaper ikke vibrasjoner. Tar imot alle tips med glede! Lenke til kommentar
Skrack Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei skjekk denne guiden: http://www.sweclockers.com/html/artikel/ar...tank.php?page=1 Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Den så ikke så værst ut ! Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg trenger 1/2" eller 3/8" nipples til vanntanken. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Prøvde Tess, men fant ikke. Og jeg fant ikke hos Clas heller. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 De skulle **** meg ha 179,- i porto for 2 slangenippler til 20,- Det er det værste jeg har sett. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Du kan jo prøve Tech7 til liming av plexiglass, det er en skikkelig limende silikon, får kjøpt den på Jernia. Det hadde heller ikke skade med en par vinkler for å støtte opp heller, tenker jeg. Du får kjøpt 1/2" og 3/8" nipler på Jernia, men disse har fine milimeter-gjenger = vanskelig å få gjengetapp til de, det kalles rørgjenger tror jeg. Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Når jeg var på tess sist fikk jeg den nette reining av 820kr + en på 400kr frå før...(til 2 KOMPLETTE vannkjølinger med ALT).... :smile: :smile: Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Er det noen som har lyst til å gjøre meg en super tjeneste og kjøpe 10 nippler i plast 3/8" og 10 i 1/2" for meg på biltema, og sende de til meg i postoppkrav? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Rørhandelen kan sikkert bestille nipler i plast, men det kan fort bli mye dyrere en biltema, siden du skulle ha så mange. Men skjekk maritim.no, eller andre båtutstyrs-forretninger. De har nipler i plast, syrefast og messing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå