Gå til innhold

Z600, K700i eller E700?

Anbefalte innlegg

Hei.

Min gamle mobil har begynt å skrante litt, så er derfor på utkikk etter en ny. Har sett en del på SE Z600, SE K700i og Samsung E700.

Jeg vil gjerne ha noen råd og hint angående disse telefonene. Er litt skeptiske til alle sammen, samtidig som jeg sikler på dem alle.

K700i har jo masse flotte ting, radio, mp3 og video inspilling, men har også hørt at "alle" som har den klager på batteri levetid, og sier den må lades hver natt. Noe som er helt uaktuelt! Batteriet skal holde i minst 3-4 dager med vanlig bruk. Da mener jeg med noen sms om dagen, og noen korte telefon samtaler, og kanskje så vidt litt kamera bruk.

Hvis dette med batteri levetiden til K700i er tilfellet så er det IKKE aktuelt..

Taletid, maks: 7 timer

Standby, maks: 360 timer Er hva som står om K700i.... Så skjønner ikke helt.

Z600 er også litt interessang på en måte, og det samme med Samsung E700.

Takknemmelig for råd, og erfaringer fra dere andre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Min k700i varer i 2 dager, da sender jeg endel mld og har flere telefon samtaler, også bruker jeg litt kamera og radio. Når jeg bruker den litt mindre holder den 3 dager og med mye bruk 1..

Men bortsett fra at batteriet er for dårlig etter min mening, og at det burde vært større mld kapasitet (max 100 mms/sms) så er telefonen konge!

Jeg har også lest på Sony Ericsson at en ny software skal forbedre batteri kapasiteten litt.

Z600 hadde jeg før en grei telefon, men hadde helt klart gått for k700i.

E700 har jeg så veldig god erfaring med, men syns den er litt for dyr etter hva den har av funksjonaliteter!

Lenke til kommentar

ikkje kjøp samsung e700 hvertfall visst du er en såkalt "avansert mobilbruker" er utrolig mye småting som mangler.. f.eks bare det å ikke kunne sende bilder o.l via infarød.

ville absolutt satset på k700i av de der tre!

z600 er jo en grei telefon, men elendig kamera og veldig lite minne trekker veldig ned syns nå jeg.. og designet er jo ikke akkurat noe å skryte av.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Sitter å vurderer K700i her veldig nå, selv om jeg er litt skeptisk til batteriet. Min gamle ericsson holder i 7-8 dager.. men det er jo ikke fargeskjerm eller noe på den da.. en gammel T65 :p

Liker designet og sånn på E700 da... Den er fin å se på hvertfall.. Tøff kam-skjell telefon.

Men ja.. vurderer K700i veldig sterkt her nå. :) Kom gjerne med flere erfaringer.

Endret av Gakkken
Lenke til kommentar
Kjøp k700i!

Blir nok det jeg ender opp med ja... :yes: Selv om det er dødsstilig med kamskjell eller klapp telefon.. :D Er fortsatt kanskje litt skeptisk til batteriet i K700i men.. Er det mulig å oppdatere firmwaren i K700i selv? Har hørt at det har kommet ut ny firmware til den, som skal sette ned strømforbruket på telefonen litt i hvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...