monster11 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 kan man skifte Plaexi glass på en lcd skjerm? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 plaexiglass???? :!: LCD skjermen har plasma, ikke plaexi.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 plaexiglass???? :!: LCD skjermen har plasma, ikke plaexi.. Plasma? Jeg tror du skal være forsiktig med å latterliggjøre andre På de fleste LCD skjermer er det vel bare en tynn "plastfilm" som beskytter skjermoverflaten, jeg vet ikke om det er dette du mener, eller om du har en LCD skjerm som har et beskyttende plexiglass foran. Tror uansett det blir ganske vanskelig å bytte Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg beklager visst det et plaexiglass som beskytter selve skjermen du skal bytte!!! Men LCD skjermen består av flytende plasma..derav navnet Liquid Plasma Screen.. Lenke til kommentar
Ei-rik Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Men LCD skjermen består av flytende plasma..derav navnet Liquid Plasma Screen.. Tøys og tull. LCD = Liquid Crystal Display og består ikke av flytende plasma. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 haha LCD = Liquid Plasma Screen faktisk :!: :!: De satt C isteden for P siden det så tøft ut eller? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Men LCD skjermen består av flytende plasma..derav navnet Liquid Plasma Screen.. Akkurat ja... LCD er som sagt Liquid Crystal Display. Btw: LCD-skjermer er ikke det samme som plasmaskjermer. Endret 28. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 LCD = Liquid Crystal Display og består ikke av flytende plasma. Det stemmer, jeg blander! :!: *legger meg flat* Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 men back to topic, sikker på at du har Plexi glass foran skjermen? kan du oppgi hvordan skjerm du har og hvilken produsent... Jeg veit at MultiQ sine LCD skjermer har det Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) hei jeg har denne http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=3677 har fået 3 riper i den Endret 28. august 2004 av monster11 Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg vet at noen produsenter har mulighet for å sette på en ekstra beskyttelsesfilm over panelet. Disse får du kjøpt løst, men jeg tror ikke det er meningen at disse skal erstatte eksisterende film. Send en mail til AOC, eller EET som er agenten deres her i landet og hør. EET har det meste av finurlige rare ting til produktene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå