allanalv Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Min er oppe i 2 uker nå, huff for et bråk om natta av kabinett viftene :razz: Kjører winXP pro :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 proxyserveren min som kjører win98 har uptime på godt over 2mnd nå Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Har en win 2k boks som sto på i noe over 140 dager, før jeg shutdowna den for å flytte den... Så 2 uker er bare jalla i forhold... Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Nei har du hørt Vedder på at den servern ikke spiller og bruker PC-en aktivt hele dagen, det tåler ikke win98 :smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 22:38, Zabo skrev:Nei har du hørt Vedder på at den servern ikke spiller og bruker PC-en aktivt hele dagen, det tåler ikke win98 :smile: Det var en PROXY det var snakk om her... Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Min win2k srv sto som Domain Controller og DNS og Web srv og ikke mist FTP server... Plus at den encoda SVCD hele tiden oxo... Så load'en var brukbar. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Win 2k server oppe i 174 dager. Kjørte som AD kontroller, filserver, webserver, Oracle og SQL server. Server fra Dell Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Her kommer jeg med mine jalla-2-uker Men dette var PC'en som står 50cm unna hodet mitt når jeg sover. Har vel blitt vant til lyden :wink: Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Windows XP: Snaut 100 dager, så kom tordneværet.. Ellers er vel de lengste uptimene med gode gamle MS-DOS.. Den gang blåskjermer nesten ikke var påtenkt :wink: _________________ 350 MB webhotell, PHP, CGI, MySQL, SE PRISEN: KR 48,- PR. MND, INKLUDERT GRATIS .com/.net/.org DOMENE!!! NB! Bare i en begrenset periode! www.bkmedia.no [ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-05-05 00:06 ] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Har vel hatt pc'n på i 4 uker siden eg fikk adsl. Den har lastet non-stop og spilt mens den laster. Den har jommen slitt i det siste men utrolig nok har den ikke hatt tendenser av å kræsje. WinXP pro er stabilt altså!!! winme cd bruker eg som dart skive :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 i jula og starten av året sto min pc på i 2½ måned .. (win98se) den spelte jeg på og allt annet sånt shitt.. men så oppgraderte jeg til en AMDXP1700+ og vifta tar livet av meg så jeg slår den av om natta nå .. Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Lengste uptimen jeg har hatt med M$ må vel være rundt 15 min, og da dreit jeg! Så tror jeg den falt i hvilemodus også.. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 klarte max 60 dager med min server, klarte ikke lengre for jeg klarte å komme borti strømkabelen når jeg var på loftet. Dette var en W2k adv. server. Lurer på hvor lenge smoothwallen min holder det gående jeg :smile: Det virker veldig stabil! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg har kunder som kjører både NT og Win2k server og de maskinene har kjørt i årevis. Er kun nede i forbindelse med oppgradering av servicepacks. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Kjører også NT servere på jobben som står og putrer og går helt til jeg tar de ned manuelt (for å flytte de/oppgradere hw osv.) En av dem har stått på i over 1 år nå, og den går som bare det. Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Usj, da var mine 2 uker ikke så bra alt i alt Målet mitt er 1 mnd, da kan jeg endelig sove igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå