Resolver2009 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Halla folkens! Temaet her er styling av min Mitsubishi Galant 2.0 GLi.. hadde vært kult om folk kom med et par forslag til styling, gjerne spesielle og originale forslag! (Legg gjerne ved ca. prisomslag) Setter også pris på linker til gode sider. Hadde vært kult med litt feedback! På forhånd takk! "Ain`t nothing fishy about Mitsubishi" Lenke til kommentar
gixer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det kommer veldig ann på åssen årsmodell bilen din er da. Men hvis du har en Galant av nyere dato (98>) så hadde det kanskje vært kult å gå for en rallylook. Leker litt med tanken av en Galant med 17-18" OZ CRONO EVO felger, Evo fanger og det hele. Det viktigste er at du holder bilen clean, uten vinger og annet dilldall. Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 http://www.streetdesign.no/?go=styling&gr=10&kat=344 Dette er alt jeg trenger å si.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 wow ! det var ordentlig nice Hvilken modell Galant har du ? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Syns den var litt drøy, men prøver å finne ut hvor de selger denne: Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 erebuni har slike kit mener jeg å huske. www.erebuni.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå