Gå til innhold

"Ctrl+v"-tråden - hva ligger på klippbordet ditt?

Anbefalte innlegg

ouS`-` has returned: going away, i dont like Citizenx and AleFo any more! (5h 4m 21s)

17:28:20 ‹@DreamHacK`ANGL› (FloZe) Någon som skulle vilja starta klan med mig, Jag e 13år gammla, mogen , 80% aktiv :p 1.6 och har gamla ventrilo, msg me // FloZe

17:32:20 ‹@AleFo› tror ikke han kan trye her nei DreamHacK`ANGL

17:33:05 ‹@Citizenx› syns han høres veldig attraktiv og interessant ut

17:33:15 ‹@DeV`XwuN› :D

17:33:36 ‹@Beeee› :D

17:33:38 ‹@AleFo› er ikke så sikker på det Citizenx

17:33:53 ‹@AleFo› han har sikkert ikke nok erfaring

17:33:53 ‹@DreamHacK`ANGL› joooooooooooooooooo plZ AAA

17:34:05 ‹@AleFo› ok da DreamHacK`ANGL

17:34:09 ‹@AleFo› han kan få lov til å trye

17:34:09 ‹@DeV`XwuN› fuck it! jag vil ha mjølksjoooklad!

17:34:12 ‹@AleFo› bare fordi det er deg

17:34:22 ‹@DreamHacK`ANGL› <3

17:34:43 ‹@Citizenx› kanskje han kan starte en "one man clan" ?

17:35:02 ‹@AleFo› ganske lett å finne d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ANBEFALINGER BRUKTMARKED FORUM GUIDER PRODUKTGUIDE TESTER WEBSHOPGUIDEN SØK

Innlogget som:

norma_saw

Kontrollpanel

0 nye meldinger

Mine innlegg

Vis nye innlegg

Siste 24 timer

Min assistent

Retningslinjer

Nettikette

Alle kategorier

Medlemsliste

#Edit av moderator - Fjernet masse tekst

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

<html>

<head>

<title>Gamer.no :: Forum</title>

<link rel="shortcut icon" href="gamer.ico" title="fav icon">

<style type='text/css'>

html { overflow-x: auto; }

form { display: inline; }

BODY { font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif;font-size: 11px;color: #000;background-color: #FFF; }

TABLE, TR, TD { font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif;font-size: 11px;color: #000; }

#Edit av moderator - Fjernet masse kildekode

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Kanskje vi bør opprette en egen regel her : Hvis dere finner ut at dere har hele kildekoden til Windows XP eller lignende i klippebordet, så unngår dere å poste den. Ellers kan vi få mye rart her. Det går litt på skjønn, men er det veldig mye, så blir det slitsomt for alle andre. Husk det.

Og nei, dette lå ikke i ctrl+v på meg... dette fant jeg på helt av meg selv akkurat nå :-) Har også edited første post med samme regel så ingen kan skylde på uvitenhet.

Lenke til kommentar
Kanskje vi bør opprette en egen regel her : Hvis dere finner ut at dere har hele kildekoden til Windows XP eller lignende i klippebordet, så unngår dere å poste den. Ellers kan vi få mye rart her. Det går litt på skjønn, men er det veldig mye, så blir det slitsomt for alle andre. Husk det.

Og nei, dette lå ikke i ctrl+v på meg... dette fant jeg på helt av meg selv akkurat nå :-) Har også edited første post med samme regel så ingen kan skylde på uvitenhet.

lttd.gif

Lenke til kommentar

Alle de andre navnene Odin hadde:

Allfader, Arnhovde, Atrid, Audun, Bileyg (Biløyd), Bivlinde, Båleyg (Båløyd), Bolverk, Brun/Brune, Dresvarp, Farmatyr, Feng, Fjellgeirud, Fjølner/Fjolner, Frafrid, Gaptrosner, Gaut, Gautatyr, Geirolner/Geirlodner, Gest, Gestumblinde, Gizzur, Glappsvinn, Gondler, Grane, Grim, Grimner, Gunnblinde, Ganglære, Gangråde, Geirud, Ginnar, Gråskjegg, Hagvirk, Hangagud, Hangatyr, Henge, Hårbard, Helblinde, Hengekjeft, Herjan, Hermod, Hildolf, Hjelmbære, Hnikar/Nikar, Hnikar-Fjølner, Hnikund/Hnikud, Hrame, Hrjod, Hropt, Hroptatyr/Roptaty, Hrosshårsgråne, Hvatmod, Hvedrung, Hærglad, Hærblinde, Hå/Høy, Ialk, Jevnhå (Den Jevnhøye), Jolner, Kjalar, Langskjegg, Launding, Møttul, Njot, Olg, Ölur, Ome, Oske, Ovner, Rane, Ravnguden, Rosterus, Sann/Sannetal, Seierfar, Sidhatt, Sidskjegg, Sige, Sigder, Siggaut, Sigmund, Sigtrygg, Skilfing, Skjoldvall, Svalner, Svavner, Svidrer, Svidur, Svipal, Tud, Tund/Tunn, Tekk, Tror, Trasar, Tveblinde, Tvegge, Ud, Vak/Vakr, Valfader, Valdr Galga, Vegtam, Vidrimmer, Vidur, Vodin, Våvud, Ygg/Yggr, Yggjung, Yjung,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...