scarface15 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 syns at komplett/overklokkking/gamer (de sidene man kan bruke samme PW) hadde vært mye mer komplett med en kjøp/salg avdeling... den hadde sikkert vært mye mer brukt enn bruktmarked.com sin side.. hvorfor kan ikke disse sidene ha en kjøp/salg avdeling? er det noe juridisk eller er det sponsoravtale med www.bruktmarked.no?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kanskje fordi bla jeg og mange andre ikke ønsker å få drøssvis med reklame slengt i trynet døgnet rundt når jeg surfet på forumet? Og hva har Komplett.no med Overklokking/Gamer.no å gjøre? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Forøvrig kan du søker fram en annonse på www.bruktmarkedno. Så tar du deg et tur til bruktmarked.hardware.no, bruktmarked.amobil.no, etc og ser om du finner den samme annonsen der. jaggu gjør du ikke det Skjønner du tegningen? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hva med en kjøp/salg-kategori, som fungerer på samme måte som neo. At liksom, når noen poster en annongse så blir det automtaisk en tråd med f. eks:* emnetittel: Selges: nokia 6230 innlegg: nokia 6230 Jeg selger min et år gamle nokia 6230 for 500 kr, den er pent brukt og handsfree medfølger. Les hele annongsen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg