Bruker-33331 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Min nye psu http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WBLA Lager en rar lyd når pcen er avslått... sånn drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr liksom! Kan noen si hva som er galt? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Om du rører litt på strømkontakten inn i PSU da, vrikker litt på den. Forandrer lydene på seg da? Om de gjør det er det dårlig kontakt. Men om PSU er nytt så ville jeg heller ha sendt det inn å ått nytt tilbake! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Niks det er ikke det Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Men da ville jeg ha sendt mail til dem du kjøpte PSU av og sakt hva som er feilen og da får du nok nytt PSU Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Kan jeg ikke bare overse det? Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 det er bare å overse det det... det er du som klager Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 det er bare å overse det det... det er du som klager doh.. jeg var litt bekymra.. du skjønner jeg er ikke så god i det der... Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 er ikke så god i sånt jeg heller... men hvis jeg har kjøpt noe nytt og det er noe rart med det så sender jeg det tilbake... har jeg kjøpt oe nytt skal det være i orden.. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Min nye psu http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WBLALager en rar lyd når pcen er avslått... sånn drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr liksom! Kan noen si hva som er galt? Jeg har den samme PSUen. Har hatt samme lyden selv, slags brumming. Men hos meg var det stålampa i hjørnet som brummet. Den har lysdimmer og 300W halogenpære, ikke de beste spesifikasjonene sammenlignet med en PC kanskje Men selvsagt ga jeg PSUen skylda tvert da den var ny-innkjøpt. Du er sikker på at det er den da? Prøv å ta ut strømkontakten og hør etter når lyden er der igjen... Sveinl. Endret 28. august 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Helt sikker... når jeg tar huet intil den så hører jeg den... og har tatt den ut av kabbiset og enda er det den som bråker! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Jeg har sjekket dette på min PSU og jeg hører såvidt en liten brummelyd fra PSU (stålampa er slått av). Men denne lyden er ikke hørbar 1 meter unna PSUen hos meg. Kanskje den har fått seg en smell i posten? Hvordan var innpakningen da du mottok den? Et siste forslag er å skru fast tommelskruene på PSUen skikkelig med skrujern, hvis du allerede ikke har gjort det da. Mulig lyden blir høyere dersom den ikke er skikkelig fastmontert med verktøy. Edit: Hvis du heller ikke hører lyden 1 meter unna, så kan vi sikkert konkludere med at lyden er normal og at det er transformatoren i tomgang som er årsaken. Sveinl. Endret 29. august 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har sjekket dette på min PSU og jeg hører såvidt en liten brummelyd fra PSU (stålampa er slått av). Men denne lyden er ikke hørbar 1 meter unna PSUen hos meg. Kanskje den har fått seg en smell i posten? Hvordan var innpakningen da du mottok den? Et siste forslag er å skru fast tommelskruene på PSUen skikkelig med skrujern, hvis du allerede ikke har gjort det da. Mulig lyden blir høyere dersom den ikke er skikkelig fastmontert med verktøy. Edit: Hvis du heller ikke hører lyden 1 meter unna, så kan vi sikkert konkludere med at lyden er normal og at det er transformatoren i tomgang som er årsaken. Sveinl. det er nok det takk for svar, fikk ikke sjekka før nå Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bare et lite spørsmål: Er kontakten din jordet? Jeg har opplevd at trafo-støy ofte er værre når apparatet er tilkoblet et ujordet uttak. Nå har jeg ikke merket noe fra psu, men gitarforsterkeren min er sånn, den gamle platespilleren også.. Kanskje forskjellen ikke er merkbar når det er snakk om annet enn audioutstyr, men det er vel verdt et forsøk..? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Rett og slett-> send den tilbake asap. Jeg ville ikke satt med ned å tukla med å åpne en psu om du ikke skal lage pølsegriller som jeg gjorde da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Den er jordet ja, ps: over en måned siden jeg kjøpte den, men jeg har ikke opna den, men jeg skal skifte vifter da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå