Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Chello PLUSS mail


Anbefalte innlegg

Jeg har tatt og lagt inn en mail til fra min kundeservice konto. Har skrevet passord og alt. Dette gjorde jeg ca klokken 11 om morran i dag, men kan fortsatt ikke logge meg inn på mailen. Må jeg aktivere den noen steder? Når jeg går inn på kundeservice igjen står det at ingen er under oppretting eller sletting, men at det er to epostadresser. Det gamle og den jeg har laget, men jeg kan fortsatt ikke logge meg på. Har Chello Pluss. Det står også at jeg har brukt to av 5 mail. Hva er problemet?

 

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...