Zic0 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har tatt og lagt inn en mail til fra min kundeservice konto. Har skrevet passord og alt. Dette gjorde jeg ca klokken 11 om morran i dag, men kan fortsatt ikke logge meg inn på mailen. Må jeg aktivere den noen steder? Når jeg går inn på kundeservice igjen står det at ingen er under oppretting eller sletting, men at det er to epostadresser. Det gamle og den jeg har laget, men jeg kan fortsatt ikke logge meg på. Har Chello Pluss. Det står også at jeg har brukt to av 5 mail. Hva er problemet? Takker på forhånd Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Dette høres så "internt" ut at jeg ville kontaktet UPC eller hvem som nå driver dette. Det kan ofte gå litt tid før du får opprettet epostkontoer på ulike tjenester, se om du finner noen FAQ eller liknende Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Sto ikke mye om det men når jeg må vente 5 og halv time er vel litt drøyt... det står ikke en gang at den er under oppretting men at den er der. Altså at den er "ferdig" Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hva slags feilmelding får du? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Innlogning Misslykket. når jeg logger inn Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ok. Vanskelig å si hva som er problemet når du får en så genrell feilmelding. Ville tatt kontakt med de for å spørre. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Gått 9 timer uten tegn til noe Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 du bruke vel ikke key.fornavn.etternavn som login? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Nei jeg bruker det som står foran @chello.no Fortsatt ikek tegn til det, men der jeg skulle regge meg brukte jeg pappa sin allikevel... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har du prøvd å logge på med hele e-postadressen [email protected] ? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 HAHA Vips gikk det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå