Empty Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg får ikke sub-utgangen min på mitt DFI LanParty Ultra til å funke. Noen som har noen tips om få det til å funke og hvordan koble det (fra sub-utgang og rett til sub eller via forsterker) ? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Fikk det sånn nesten til funke nuh. Under Advanced Controls for Master Volume så kunne jeg sette at Subwoofer og Center skulle gå via Mic utgangen og nå funker det ganske greit, men det er litt kjedelig hvis jeg skulle få bruk for micen.... Noen ideer om hvordan jeg heller kan bruke sub-utgangen? Endret 29. august 2004 av Empty Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Mht. hva jeg skriver, regner jeg med at du ikke har en aktiv Sub, og må derfor koble lydkortet til en forsterker som da sender signalet videre til sub'en. Jeg er ikke så kjent med DFI's onboard lydkort, men jeg ser på bilder fra HardOCP's test av DFI's LanParty Ultra at inn- og ut-gangene på den er lik (i antall) som på de fleste andre PCI-baserte lydkort. Jeg trenger vel ikke å nevne at å flashe til nyeste tilgjengelig BIOS og installere de nyeste driverene er en "bra ting" å gjøre, fordi du har vel prøvd det meste allerede tenker jeg. Hva med software kontroll-panelet? Det kan hende at sub utgangen kan konfigureres mellom analogt og digitalt (slik som på enkelte Turtle Beach eller Terratec lydkort, ala VersaJack), og at det er dette som skaper problemet. Kan og hende at det er noen innstillinger i BIOS'en som aktiviserer/deaktiviserer enkelte funksjoner på lydkortet. EDIT: Hehe, posta rett før meg. Er nok en innstilling i kontroll-panelet ja. Endret 29. august 2004 av CosmoK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå