notorled Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har et litt gammelt nvidia gfx kort. Ikke at det gjør noe som helst. siden jeg spiller veldig lite. Men det som er problemet er støynivået på viften som kjløer GPU'n. og jeg lurer på om det er noen som har en støysvak og kjølegod løsning å anbefale.. Hva tror folket om zalman heatpipe? Lenke til kommentar
Clint Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har Zalman heatpipe selv, på samme kortet. Funker glimrende!! Lett å montere er det også... Lenke til kommentar
notorled Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Har Zalman heatpipe selv, på samme kortet. Funker glimrende!! Lett å montere er det også... nei så fint!! da tror jeg at jeg skal gå for den! bruker du vifte i tilleg til den? har sett at det er mulig(microplex.no) Lenke til kommentar
Clint Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har den "gamle" gullfargede modellen, og bruker en 12dB papst vifte i tillegg. Vil anbefale Zalman ZM80CHP. I tillegg kjøper du ZM0P1(vifte) som du monterer på. Da blir det bra kjøling, og stille.. Lykke til. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har den "gamle" gullfargede modellen, og bruker en 12dB papst vifte i tillegg. Vil anbefale Zalman ZM80CHP. I tillegg kjøper du ZM0P1(vifte) som du monterer på. Da blir det bra kjøling, og stille.. Lykke til. hva med denne ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1506 Lenke til kommentar
Clint Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Joda, du kan vel feste på hvilken som helst 80 mm vifte..Gå for den du liker best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå