Gå til innhold

Trenger litt tenke hjelp av dere matte menn her :D


Anbefalte innlegg

Sitter og tenker her litt for meg selv, og lurer på noe. Har for tiden chess move, og regner på det for så og si hver faktura jeg får for å sjekke åssen jeg ligger an. Og det er det billigste for meg. Jeg ligger stort sett på mellom 700 og 800 kroner hver måndte. Sender 400+ meldinger og ringer ca 180 minutter.

 

Men det jeg lurte på da, er netcom plenty. Hvis jeg bestiller dette med smsmania. Altså 600 kroner måndten, så mp jo det være ideelt for meg? Ringer masse små samtaler, sånn under et minutt. Og sender mye meldinger. Er jo der pengene går. Og så lenge jeg ligger over 600 kroner i måndten med chess, så må jo det lønne seg så vidt jeg forstår.

 

Eller er det noe jeg har oversett/ikke tenkt på her nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ikke regnestykket ditt helt til å stemme med antall ringeminutter+SMS i forhold til utgiftene dine, på Chess Move.

 

Hvis du skifter til Chess King, kan du ringe 180 samtaler på tilsammen 250 min, og sende 500 SMS, for tilsammen 604 kr. (mnd.avg. inkl)

 

 

Du betaler ikke for skifte av abonnement innenfor Chess, og du har ikke noen press for å bruke telefonen nok til å retferdiggjøre Netcom Plenty. (mer enn 372 ringeminutter/ mnd)

 

Netcom plenty, 400 kr

SMS mania, 200 Kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...