-Ho1m- Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hos meg virker ikke lengre siden www.autodb.no ! kommer bare at fikk ikke kontakt med remote server! hva er galt`?? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 It's dead! Men den kommer sikkert opp igjen... Lenke til kommentar
eab Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Autodb har blitt kjøpt opp av folka i motorbørsen (eller et av de andre annonseplassene med likt navn) og det skulle ikke forundre meg om de har stengt siden for å få folk til å bruke sin side. Men HÅPER inderlig at dette ikke er tilfelle da autodb er den mest oversiktlige annonseplassen i mine øyne Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 sallan dette irriterer asså ! håper det kommer FORT opp igjen! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Autodb har blitt kjøpt opp av folka i motorbørsen (eller et av de andre annonseplassene med likt navn) og det skulle ikke forundre meg om de har stengt siden for å få folk til å bruke sin side. Men HÅPER inderlig at dette ikke er tilfelle da autodb er den mest oversiktlige annonseplassen i mine øyne Kan være en fornuftig forklaring. Er jo ikke uvanlig å kjøpe konkurenten og stenge den, for å bli kvitt den. ...Men jeg håper også det bare er "nedetid" det er snakk om. Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 http://www.opprop.no/opprop.php?id=autodb Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg håper i allefall at noen andre tar tak i den genialt enkle søkemotoren deres og oppretter en tilsvarende side, slik at Motorbørsen og Autobørsen ikke har blitt "kvitt" en brysom konkurrent. Det var tross allt 12.000 biler der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå