minimum payne Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 hei alle sammen, det jeg lurer på er : spekulerer på å bytte mitt abit kt7-raid med ett nyere kort fordi jeg hadde ett uhell, og har nå en tbird 1400/266 selv om hk bare støtter 200 fsb. har 512 mb sdram. har vann kjøling. Bør jeg bytte til ddr ram når jeg bytter hk? har sett på ramprisene og det er jo ikke akkurat billig med ram. Hvor mye ytelsesøkning kan jeg få med å oc det nye systemet- både i systemytelse og i spillytelse? hvilket hk er det beste nå? uten att det koster over 2000,vel å merke. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Buhuuu ingen vil svare meg. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 23:18, minimum payne skrev:Buhuuu ingen vil svare meg. OK da,. din grinerunge KT7A er utgått (har hatt det selv). Kjøp et abit AT7 hovedkort med PC-2700 RAM. ABIT har som oftest også flere overklokkingsegenskaper enn andre hovedkort. Tror på det sterkeste at du ikke vil angre. Husk på å bestill kvalitetsRAM. Jeg har ikke peiling men er hvertfall fornøyd med TwinMOS, MEGET FORNØYD Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: sveinl på 2002-05-05 07:33 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå