Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvorfor gidder folk å dra opp animasjon når det er tegnefilmer det er snakk om? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvorfor gidder folk å dra opp animasjon når det er tegnefilmer det er snakk om? Du har rett fetter sprett.. Følgte bare strømmen.. hihi Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 HEAVY METAL 2000 Ice Age Lilo and Stitch Nemo synst jeg var bare dårlig. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Tarzan og Løvenes Konge. Eg var heilt forelska i løvenes konge før Disney filmar generelt er dei beste tegne filmane Men likar godt is tid Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hvorfor gidder folk å dra opp animasjon når det er tegnefilmer det er snakk om? Jeg har skrevet at animasjons filmer er med. det står lenger nede på side 1. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) viss jeg kan strekke litt over teiknefilmer så blir det: - nemo - istid - stor ståhei (eller hva den heter) - Q-gjengen - shrek - eit kongerike for en lama edit: glemte: eit kongerike for en lama (viss jeg skrev rett) enda litt tidlig på morgenen Endret 3. mars 2005 av XeLix Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Tom Og Jerry Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 I den lista er det nok Ice Age. Men the all time favorite er Princess Mononoke eller Mononoke Hime som den heter på japansk. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 -Spirited away -Tintin (lenge siden jeg har sett det, men har gode minner fra det) -Asterix -Cowboy Bebop the movie -Animatrix -Løvenes Konge Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Løvenes konge (muligens Disneys beste) Nemo Istid Prinsen av Egypt Tom og Jerry Happy tree friends Tintin Endret 3. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ghost In The Shell filmene er mine favoritter Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Finding Nemo Ice age shrek løvenes konge Lenke til kommentar
duda Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Fins det virkelig noe annet enn Tom og Jerry? Eller Donald og den gjengen der. Fins ikke noe bedre. Ahhh de klassiske Donald og Mikke filmene Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Donald er knall! Mikke Mus kan ta seg ein bolle... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Mickey Mouse - Steamboat willy! Den første mikke mus-filmen. Kjempebra! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 -Et kongerike for en lama -Is Tid -Nemo (egentlig best på engelsk) -De utrolige Disney ruler på rå humor! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) is tid er bra og lucky luc( vet ikke helt hvordan det skrives) er bra!! men ingen slår happy tre friends!! :!: Endret 5. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Iceage Shrek (1) Finding Nemo Lion King Monsters inc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå