Gå til innhold

GeForce 6800 GT kr 3495,-

Radial

Anbefalte innlegg

Jeg er ATi fan uansett jeg :D Skal det bli noe bra skjermkort så er det x800Xt fra Ati det blir.. :yes:

:roll:

Takk for ditt meningsfulle bidrag til denne tråden...

Når det gjelder de som nettopp kjøpte kort for en høyere pris er jo dette surt, men ganske så forståelig. Tror nok ikke Netshop hadde kjørt dette tilbudet hvis de mente at alle som hadde kjøpt tilsvarende varer i uken før eller mer skulle fått tilbake differansen. Da hadde det blitt meget dyrt for dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Vi oppererer ikke med noen form for prisgaranti, så her er nok løpet kjørt."

det var svaret jeg fikk fra netshop.

:( jeg som kjøpte kortet mitt likefør det ble satt ned

Fikk samme svar i dag jeg og. Utrolig kjipt gjort da. Skulle visst bestilt ett på lørdag og sendt tilbake det jeg fikk på fredag. Men etter at han som svarte på lørdag sa at jeg skulle få et svar på mandag gjorde jeg det ikke. :no:

Update: Fikk ny mail, fikset en løsning med dem. :thumbup:

Endret av Sprayer
Lenke til kommentar
Når på dagen sender egentlig Netshop pakkene? Jeg vet at kortet mitt ble "levert" i går. Jeg har sjekket pakkesporing i hele dag, men får bare :

Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret.

Kontroller at sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta kontakt med

nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted.

Man er vel ikke utolmodige, er man vel :roll:

Samme her...

Er litt utålmodig ja :yes:

Nå står det følgende:

Informasjon om sendingen er registrert, men sendingen er ikke innlevert til Posten

Får trøste meg med at den som venter på noe godt, osv.....

Endret av TJ
Lenke til kommentar

Litt offtopic:

Jeg er en storfornøyd kunde av netshop!

Men, det er en ting som begynner å irritere meg. Dette er nok ikke utelukkende netshop som gjør, snarere en bransje greie. Men siden netshop er sjappa jeg bruker, lar jeg irritasjonen gå utover dem.

Kjøpte meg akkurat deler for ca 22000 hos dem. Før jeg bestilte ringte jeg og spurte om det var noen av prisene de kunne gå litt ned på ;)

Spesielt CPUèn jeg bestilte, den kunne jeg få for 2990 en annen plass, men da måtte jeg vente ei uke. "beklager, den selger vi med tap allerede" var svaret.

3 dager etterpå hadde prisen dems gått ned med 400 kroner, omtrent det jeg spurte om å¨få CPUen til, fordi jeg kunne få det på en annen webshop.

Det er vel tilfeldigheter (antar jeg) men det irriterer meg. Når prisen er noe en dag, kan det ha gått ned kraftig neste dag.

Det som er poenget mitt er et det burde være mulig å få delene til den nedsatte prisen innen de sender delene.

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvorfor ikke dette?

Asus V9999 GeForce 6800 GT 128MB DDR AGP, TV-Out, DVI, Retail 2995,-

128mb.. yter dårligere...

Har ikke sett noen test, men antar det..

tror faktisk 128mb ram holder lenge ennå!

anandtech testet doom3 og fant lite eller ingen forskjell i ytelsen på 128 og 256mb kort. samme gjelder nok far cry og HL2 når det dukker opp. forskjellene vil nok kunne vise seg ved høye oppløsninger og aa, men jeg har aldri sett poenget med å bruke aa i 1600x1200 på en 19" uansett. du får en solid dropp i ytelse, for nesten ikke synlig bedre kvalitet, så hva er vitsen?

anandtech mener også at den magiske grensa på båndbredde ligger rundt 24gb/s, litt over gf6800`s 22gb/s, men her er jo overklokking kjekt å ha :p

over dette er det ubetydelig økning av ytelsen visstnok.

det som er viktigere er nok antallet pipelines og her kommer gt`s 16 godt med, siden utviklingen nå går mot stadig bedre visuell kvalitet framfor høyere oppløsning og da blir ikke båndbredden så viktig som tidligere.

i tillegg er ikke akkurat 128mb kort vanlige ute i den store verden ennå, tipper mesteparten av markedet fortsatt er en stor andel av 64mb kort. entusiaster er i mindretall og derfor vil produsentene forsøke å finne sweetspoten mellom pen grafikk og stort marked.

doom3, far cry og HL2 motorene kommer til å bli brukt til massevis av spill i årene som kommer, og funker pc`n din fint med disse idag vil det nok funke bra en stund framover også, selv om motorene blir utviklet videre.

og et siste poeng er at pc markedet svikter og produsentene går stadig over mot å produsere spill for flere plattformer samtidig, jamfør porting av xbox og ps2 spill til pc. produsentene bruker neppe mer penger på portingen enn strengt nødvendig og derfor blir 128mb kort mer enn nok for disse spillene og sikkert bra til neste generasjon også..

dette er ihvertfall min teori, og den kommer sikkert fordi jeg akkurat har bestilt et asus v9999 gt kort med 128 mb ram ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...