Gå til innhold

Komplett.no

Anbefalte innlegg

På Returforespørsel fikk jeg følgende auto-genererte mail som svar:

Returforespørselen er dessverre ikke godkjent av oss.

Avgjørelsen om å ikke godkjenne din returforespørsel ut i fra erfaringer fra våre teknikere og produsentenes, samt returrutiner h os oss.

Jeg ga ingen begrunnelse for ønsket om retur, noe jeg ifølge angrerettloven ikke behøver. Forespørselen ble naturligvis gjort innen fristen på 14 dager

Endret av jhsveli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at du brukte angrefrist-skjemaet og ikke ett eller annet vanlig retur-skjema? Syns å huske at det er to forskjellige eller ett eller annet rundt det...

Uansett er det bare tullete av deg å si at du har mistet respekten for dem da dette helt klart er et uhell og hvis du bare ringer til dem eller sender mail vil saken helt sikkert ordnes. Det kan rett og slett bare ikke skje at Komplett ikke overholder angreloven, det skjer bare ikke.

Endret av Blib
Lenke til kommentar
På Returforespørsel fikk jeg følgende auto-genererte mail som svar:

Returforespørselen er dessverre ikke godkjent av oss.

Avgjørelsen om å ikke godkjenne din returforespørsel ut i fra erfaringer fra våre teknikere og produsentenes, samt returrutiner h os oss.

Jeg ga ingen begrunnelse for ønsket om retur, noe jeg ifølge angrerettloven ikke behøver. Forespørselen ble naturligvis gjort innen fristen på 14 dager

Denne episoden gjorde at jeg mistet endel respekt for komplett som seriøs nettbutikk.

Samme skjedde meg når jeg ville bytte skjermen min, men jeg ga faen fordi skjermen ikke var så dyr og jeg ikke orka ta med skjermen til posten igjen.

Endret av torsvb
Lenke til kommentar

Komplett har ikke like god service som f. eks Netshop eller andre butikker, men at de direkte bryter loven ved å nekte en angrerett (Som dere da påstår at er en helt "vanlig" angrerettssak uten noen ekstra faktorer som spiller inn) tror jeg rett og slett bare ikke kan skje. Da har det sannsynligvis skjedd en feil, enten ved at noen ikke har vært helt våkne, systemet har en bug, dere har brukt et feil skjema eller at det er flere detaljer i saken dere har utelatt å fortelle oss. Bare kontakt Komplett direkte, det blir helt sikkert ordnet.

Lenke til kommentar

Generelt syns jeg absolutt komlpett har god service.

Jeg regner med at det bare er en glipp, og at alt går i orden, dette var jo tross alt en auto-generert mail og ingen endelig bestemmelse... Men det var like fullt en kjip mail å få.

Lenke til kommentar
Jeg har bare gode erfaringer med Komplett. Men med databutikken.com her jeg bare dårlige erfaringer.

Jeg må også si meg enig i at databutikken.com ikke serverer service av ypperste klasse. Husker jeg skulle bytte en HD som tok kvelden, og det måtte ufattelig mye om-og-men til før de godtok reklamasjonen. Det samme måtte jeg gjennom når jeg mottok en defekt CPU ved en annen anledning.

Det skal dog nevnes at jeg sendte pakken (HD) som oppkrav, faktisk ved et uhell, uten at de sutra fælt av den grunn. gozzer 1, databutikken.com 0 :p

Lenke til kommentar

Netshop har svært god service, fikk svar fort, og fikk beskjed når orderen var tatt hånd om og når den var sendt, sikkert ikke alle som gjør det.

Og så har de oftest billigst, men de har litt dårlig utvalg synes jeg, spesielt på hk og skjermkort! ram utvalget er ok. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...