Iyon Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) På Returforespørsel fikk jeg følgende auto-genererte mail som svar: Returforespørselen er dessverre ikke godkjent av oss. Avgjørelsen om å ikke godkjenne din returforespørsel ut i fra erfaringer fra våre teknikere og produsentenes, samt returrutiner h os oss. Jeg ga ingen begrunnelse for ønsket om retur, noe jeg ifølge angrerettloven ikke behøver. Forespørselen ble naturligvis gjort innen fristen på 14 dager Endret 28. august 2004 av jhsveli Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Sikker på at du brukte angrefrist-skjemaet og ikke ett eller annet vanlig retur-skjema? Syns å huske at det er to forskjellige eller ett eller annet rundt det... Uansett er det bare tullete av deg å si at du har mistet respekten for dem da dette helt klart er et uhell og hvis du bare ringer til dem eller sender mail vil saken helt sikkert ordnes. Det kan rett og slett bare ikke skje at Komplett ikke overholder angreloven, det skjer bare ikke. Endret 28. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Komplett har ikke bra service.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Komplett har ikke bra service.... Joda, det har de.......ifølge mine erfaringer har de det. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) På Returforespørsel fikk jeg følgende auto-genererte mail som svar: Returforespørselen er dessverre ikke godkjent av oss. Avgjørelsen om å ikke godkjenne din returforespørsel ut i fra erfaringer fra våre teknikere og produsentenes, samt returrutiner h os oss. Jeg ga ingen begrunnelse for ønsket om retur, noe jeg ifølge angrerettloven ikke behøver. Forespørselen ble naturligvis gjort innen fristen på 14 dager Denne episoden gjorde at jeg mistet endel respekt for komplett som seriøs nettbutikk. Samme skjedde meg når jeg ville bytte skjermen min, men jeg ga faen fordi skjermen ikke var så dyr og jeg ikke orka ta med skjermen til posten igjen. Endret 28. august 2004 av torsvb Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Komplett har ikke like god service som f. eks Netshop eller andre butikker, men at de direkte bryter loven ved å nekte en angrerett (Som dere da påstår at er en helt "vanlig" angrerettssak uten noen ekstra faktorer som spiller inn) tror jeg rett og slett bare ikke kan skje. Da har det sannsynligvis skjedd en feil, enten ved at noen ikke har vært helt våkne, systemet har en bug, dere har brukt et feil skjema eller at det er flere detaljer i saken dere har utelatt å fortelle oss. Bare kontakt Komplett direkte, det blir helt sikkert ordnet. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) endret Endret 28. august 2004 av torsvb Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Sendte du med angre-skjema i det heila ? Det gløymte eg ein gang, MPX sendte meg berre ein mail og spørte kva det var (heldigvis), så forklarte eg at eg hadde gløymt å putte det oppi. God service på MPX iallefall :-) Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Generelt syns jeg absolutt komlpett har god service. Jeg regner med at det bare er en glipp, og at alt går i orden, dette var jo tross alt en auto-generert mail og ingen endelig bestemmelse... Men det var like fullt en kjip mail å få. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har bare gode erfaringer med Komplett. Men med databutikken.com her jeg bare dårlige erfaringer. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har bare gode erfaringer med Komplett. Men med databutikken.com her jeg bare dårlige erfaringer. Jeg må også si meg enig i at databutikken.com ikke serverer service av ypperste klasse. Husker jeg skulle bytte en HD som tok kvelden, og det måtte ufattelig mye om-og-men til før de godtok reklamasjonen. Det samme måtte jeg gjennom når jeg mottok en defekt CPU ved en annen anledning. Det skal dog nevnes at jeg sendte pakken (HD) som oppkrav, faktisk ved et uhell, uten at de sutra fælt av den grunn. gozzer 1, databutikken.com 0 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Netshop har svært god service, fikk svar fort, og fikk beskjed når orderen var tatt hånd om og når den var sendt, sikkert ikke alle som gjør det. Og så har de oftest billigst, men de har litt dårlig utvalg synes jeg, spesielt på hk og skjermkort! ram utvalget er ok. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Netshop er eksepsjonelle..........:-) Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Her har det skjedd en feil fra min side. Beklager all skade som er skjedd. Det jeg gjorde var å forsøke å opprette en retursak istedet for angresak. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Her har det skjedd en feil fra min side. Beklager all skade som er skjedd. Det jeg gjorde var å forsøke å opprette en retursak istedet for angresak. Da ordner det seg vettu Komplett fortjener en unnskyldning nå, men det de ikke vet har de ikke vondt av Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå