OEH Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har et problem med oppdraget "Cop Land", Jeg skal ha tak i par politi uniformer, på skjermen er det en pil til en politi bil og det står at jeg skal skaffe et par wanted level for å få purken til å følge meg til lock up, men jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre her, har fått et par wanted stars og dratt til politi bilen, men det skjer jo ikke noe. Noen som har klart dette som kanskje kan hjelpe meg litt? -OEH Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ved siden av politibilen er en garasje. Få noen wanted stjerner, og gå inn i garasjen. Politiet følger etter deg, og vips har du på deg politiuniformen Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 PS: Pass på å få 2(!) politi med deg inn i garasjen... Lenke til kommentar
OEH Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Jippi, fikk det til, takk for hjelpen. Var ikke så vanskelig allikvel -OEH Lenke til kommentar
vizit Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg brukte helikpoter jeg Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Helikopter er det enkleste her.... easy getaway Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg brukte helikpoter jeg Jeg og! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Helikopter?...Skjønne ikke helt åssen du gjør det da.... Enklest å bare gå inn med 2 purk i hæla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå