bzzlink Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Når jeg logga meg på agile idag, fikk jeg beskjed om å oppdatere til versjon 3.0 Det er mye stiligere grensesnitt, alle ikoner er re-designa (det trengtes virkelig) Jeg begynte sef og se om det hadde kommet noe nytt, og det hadde det, når du chatter med noen så står det nå et høytaler ikon over joysticken. Hold inne den, og si det du skal si, og slipp, så sendes talebeskjeden din med en gang. Hvis mottaker har agile så spilles den av automatisk på mottagers telefon. Sitter de på en PC så får de en link som de klikker på, og den blir avspilt. Ganske tøft egentlig.... Av bugfikses, så fungerer nå away-visning, slik at du kan se hvem av dine kontakter som er inaktive. agilemessenger kan lastes ned herfra Agile messenger downloads Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg begynte sef og se om det hadde kommet noe nytt, og det hadde det, når du chatter med noen så står det nå et høytaler ikon over joysticken. Hold inne den, og si det du skal si, og slipp, så sendes talebeskjeden din med en gang. Hvis mottaker har agile så spilles den av automatisk på mottagers telefon. Sitter de på en PC så får de en link som de klikker på, og den blir avspilt. Ganske tøft egentlig.... Er det dyrt? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 en par setninger og oppkobling til agile havna på 38k så ja det er dyrt, håper mobilopperatørene kan sette ned prisen på GPRS snart, den er idiotisk høy. imellomtiden er jeg glad jeg ikke betaler telefonregningen selv Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Når jeg logga meg på agile idag, fikk jeg beskjed om å oppdatere til versjon 3.0 Det er mye stiligere grensesnitt, alle ikoner er re-designa (det trengtes virkelig) Jeg begynte sef og se om det hadde kommet noe nytt, og det hadde det, når du chatter med noen så står det nå et høytaler ikon over joysticken. Hold inne den, og si det du skal si, og slipp, så sendes talebeskjeden din med en gang. Hvis mottaker har agile så spilles den av automatisk på mottagers telefon. Sitter de på en PC så får de en link som de klikker på, og den blir avspilt. Ganske tøft egentlig.... Av bugfikses, så fungerer nå away-visning, slik at du kan se hvem av dine kontakter som er inaktive. agilemessenger kan lastes ned herfra Agile messenger downloads har ikke fått oppdateringen men lasta ned Agile Messenger igår FY fader det programmet er fett, vet noen hvor mye det koster og uploade 1 kb med Netcom Kontant kort Det er bare og holde seg til skriving da så blir det ikke så dyrt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 imellomtiden er jeg glad jeg ikke betaler telefonregningen selv Heldig-gris Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Håper det kommer en slik mulighet på jmsn også snart Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 en par setninger og oppkobling til agile havna på 38k Hmm. Oppkobling + et ord + tre sekunders lydfil havnet på 14KB hos meg. Lydfilen var 10KB, så oppkoblingen og det ene ordet jeg sendte ble bare på 4KB. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 FY fader det programmet er fett, vet noen hvor mye det koster og uploade 1 kb med Netcom Kontant kort Det er bare og holde seg til skriving da så blir det ikke så dyrt Det var vel 10 øre pr. kB. sist jeg sjekket. Mobyson derimot tar bare 0.8 øre! Det... har jeg lyst på. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 hmmm håper versjon 3 kommer til siemens sx1 snart også, og ikke bare feil-nokia mvh nerd-light Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har versjon 3 for Nokia på min SX1, jeg. Virker helt fint. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Hmm. Oppkobling + et ord + tre sekunders lydfil havnet på 14KB hos meg. Lydfilen var 10KB, så oppkoblingen og det ene ordet jeg sendte ble bare på 4KB. Når jeg først skravla så skravla jeg litt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 FY fader det programmet er fett, vet noen hvor mye det koster og uploade 1 kb med Netcom Kontant kort Det er bare og holde seg til skriving da så blir det ikke så dyrt Det var vel 10 øre pr. kB. sist jeg sjekket. Mobyson derimot tar bare 0.8 øre! Det... har jeg lyst på. er vel 0,08? 8kr pr mb Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 det er da ikke så dyrt! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 FY fader det programmet er fett, vet noen hvor mye det koster og uploade 1 kb med Netcom Kontant kort Det er bare og holde seg til skriving da så blir det ikke så dyrt Det var vel 10 øre pr. kB. sist jeg sjekket. Mobyson derimot tar bare 0.8 øre! Det... har jeg lyst på. Lyst på det jeg også... Virka fett!! Kan du sitte på MSN hele turen hjem uten at det blir såååå dyrt! (Blir litt dyrt fortsatt men...) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ptt høres jo genialt ut da med mobilen, men msn er nok det som blir brukt siden ikke alle har agile på mobilen og det å prate med ptt er vel litt slitsomt og dyrt Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvordan kobler dere til Agile? Jeg får denne opp: "Unable to connect to server" Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Du må bruke Internet GPRS ikke Wap GPRS... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du må bruke Internet GPRS ikke Wap GPRS... Hvor får man det oppsettet med NetCom? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du må bruke Internet GPRS ikke Wap GPRS... Er ikke det veldig dyrt?? Tror jeg har fått til å bruke GPRS... Er ikke sikker... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du må bruke Internet GPRS ikke Wap GPRS... Hvor får man det oppsettet med NetCom? www.netcom.no trykk der ved Internett ihvertfall det jeg bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå