Gå til innhold

Agile messenger med push-to-talk

Anbefalte innlegg

Når jeg logga meg på agile idag, fikk jeg beskjed om å oppdatere til versjon 3.0

Det er mye stiligere grensesnitt, alle ikoner er re-designa (det trengtes virkelig)

Jeg begynte sef og se om det hadde kommet noe nytt, og det hadde det, når du chatter med noen så står det nå et høytaler ikon over joysticken. Hold inne den, og si det du skal si, og slipp, så sendes talebeskjeden din med en gang. Hvis mottaker har agile så spilles den av automatisk på mottagers telefon. Sitter de på en PC så får de en link som de klikker på, og den blir avspilt. Ganske tøft egentlig....

Av bugfikses, så fungerer nå away-visning, slik at du kan se hvem av dine kontakter som er inaktive.

agilemessenger kan lastes ned herfra

Agile messenger downloads

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynte sef og se om det hadde kommet noe nytt, og det hadde det, når du chatter med noen så står det nå et høytaler ikon over joysticken. Hold inne den, og si det du skal si, og slipp, så sendes talebeskjeden din med en gang. Hvis mottaker har agile så spilles den av automatisk på mottagers telefon. Sitter de på en PC så får de en link som de klikker på, og den blir avspilt. Ganske tøft egentlig....

Er det dyrt?

Lenke til kommentar
Når jeg logga meg på agile idag, fikk jeg beskjed om å oppdatere til versjon 3.0

Det er mye stiligere grensesnitt, alle ikoner er re-designa (det trengtes virkelig)

Av bugfikses, så fungerer nå away-visning, slik at du kan se hvem av dine kontakter som er inaktive.

agilemessenger kan lastes ned herfra

Agile messenger downloads

har ikke fått oppdateringen men lasta ned Agile Messenger igår :D

FY fader det programmet er fett, vet noen hvor mye det koster og uploade 1 kb

med Netcom Kontant kort

Det er bare og holde seg til skriving da så blir det ikke så dyrt :)

Lenke til kommentar

med Netcom Kontant kort

Det var vel 10 øre pr. kB. sist jeg sjekket. Mobyson derimot tar bare 0.8 øre! Det... har jeg lyst på.

Lenke til kommentar

med Netcom Kontant kort

Det var vel 10 øre pr. kB. sist jeg sjekket. Mobyson derimot tar bare 0.8 øre! Det... har jeg lyst på.

er vel 0,08?

8kr pr mb :tease:

Lenke til kommentar

med Netcom Kontant kort

Lyst på det jeg også... Virka fett!! Kan du sitte på MSN hele turen hjem uten at det blir såååå dyrt! (Blir litt dyrt fortsatt men...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...