Gå til innhold

Morsomme hendelser på lan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg var på et lan, husker ikke hvilket. Så satt han med siden av en cs nerd som akkurat hadde sovna på tastaturet. Han sitter å ser på stakkarn og små ler litt av han. Plutselig reiser sidemannen seg opp i søvne, og roper ut; "Sniper" så begynner han av en eller annen grunn å slå rundt seg og velter ned lamper og colaer og alt som var foran han, så setter han seg ned igjen og sover videre. Du kan tro kameraten min var forbausa!

 

Det var også en som hadde en kjip opplevelse. Han hadde et karbinett med dør som han kunne åpne og sette inn colaen. Han satt å spilte cs og hadde en cola stående inni karbinettet, som han seff hadde glømt å skru på korken på. Så ble han litt sint fordi han ble skutt eller noe i cs, så han slo til karbinettet i siden og karbinettet velta og colaen rant ut over alle delene i karbinettet. feks hovedkortet =)

Endret av GosSiP
Lenke til kommentar

Hmm det beste jeg har opplevd på lan var på ett lokalt lan.

Store deler av crewet hadde vært ute å derkt for å feire ett godt overstått lan(det var siste kvelden)

Når de kom tilbake var de altså ikke helt edrue så utover kvelden begynte de å framføre sputniks samlede verker på de verste høytalerene.

det rista i hele hallen jeg å kameratene mine bestemte oss for å stikke ett par timer til det hadde roa seg.

Etter ett par timer kommer vi inn døra å det første vi hører over høytalerneer som følger: Vi vilsi at det er strengt ulovlig å runke offentlig her på lanet for det er jo barn tilstede !

Det viste seg at det var en jævel som hadde satt seg ned uten å tenke på at det var andre tilstede å dro en liten runde lommetennis uten en gang å prøve å dekke for det.

for å si det mildt så lo vi litt godt da utover kvelden en av de berusede personene bestmmte seg for å framføre en mikal jackson dans på scenen å det endte med at han fløy elegant utenfor scenekanten å datt rett i bakken

Endret av Divath Fyr
Lenke til kommentar

-Tidligere tråd om dette. Står mye skjit der, hehe!-?

 

Vel, forrige helg var vi tre stykker som hadde et bittelite mini-LAN. Vi gadd ikke å sove, og så ca. i 2-3 tida satt vi å spilte CS... Jeg tok da bare for morroskyld et par screen shot's mens jeg tok HS, og da var det gjort! Vi satt alle sammen screen shot-knappen til Q, og herregud det ble mange bilder! Ringefingeren lå nærmest ukontrolerbart på "Q"... Hehe :p Kanskje ikke så kjempe artig, men ;)

Lenke til kommentar
Herr brun ser at du også skal på Skylan ! vi sitter nesten atmed hverandre, sitter på 03 jeg ! sammen med resten av vennegjengen fra Bjerkvik som kommer over, du har en som kaller seg @raword atmed deg ! han er skøy å holde på med, på BIT 2004 så gikk han i søvna, og satt seg å spilte cs på en av maskinene, han skal også tatt ett godt tak nedenunder også mens han var på nattevandring ! :p

Hehe... Jeg ble sittende sammen med resten av crewet jeg. Var crew under lanet. Jeg var han som strakk kabler, mottok all kjeften og prøvde febrilsk å holde folk glade når nettet var nede. Hvem var du? Skylan ble ikke så veldig bra akkurat. KUN EINAR SIN FEIL! :p Hva syns du om lanet da? *off-topic*

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

Lol. Kjipt d da... E d han magnus? Huff. Personlig synes jeg ikke lanet var så forrferdelig jeg... Men det var kanskje fordi jeg ikke hadde noen problemer i det hele tatt :D Det skjedde vel egentlig ikke så mye morsomt under lanet, altså noe utenom det vanlige. Men det var litt kult at Torje vant wc3compoen da. Også på bursdagen:D. Men nå ble det litt off-topic her... *hysje*

Noen som har noen andre morsomme hendelser?

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

Slemme Blackslash, må ikke ødelegge kompisens pc vettu! Vi knotet i biosen til en fyr på et lite privatlan for et halvt år siden, underklokket prosessoren hans veldig og litt av hvert. Men passordet, det skiftet vi ikke. Det ville vært litt for slemt. Stakkars fyr fattet ikke hva som hadde skjedd :D Vi satt seff tilbake etterhvert.

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

Også er det selvfølgelig klassikeren:

 

:start

net send 192.168.0.xxx "Hei!"

:goto start

 

Hihi! den er morsom den.... spesielt dersom offeret ikke vet at man bare kan skrive "net stop messenger" for å stoppe det!

 

Am I evil(metallica)

 

:devil:

 

En annen gang slettet jeg masse programmer på pc'en til en venn. Han var jo dum nok til å tillate at andre endrer og sletter filer som han deler...

 

Så det ble ikke ra2-compo på han! :devil:

 

Også var det da jeg pinga en på (over internett) som skulle spille aq2... det var morsomt... var inne på mirc samtidig og så at alle de andre sa at serveren var så trg og lignende (han kjørte servveren...)

 

Am I evil??? :devil:

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Også er det selvfølgelig klassikeren:

 

:start

net send 192.168.0.xxx "Hei!"

:goto start

 

Hihi! den er morsom den.... spesielt dersom offeret ikke vet at man bare kan skrive "net stop messenger" for å stoppe det!

litt seint å skrive net stop messenger når alle meldingene er sendt allerede da. somregel sendes meldingene ekstremt fort, og net stop messenger bare stopper tjenesten, meldingene er der, dem må klikkes vekk.

 

net stop messenger ligger i autoexec hos meg ja

Lenke til kommentar
Også er det selvfølgelig klassikeren:

 

:start

net send 192.168.0.xxx "Hei!"

:goto start

 

Hihi! den er morsom den.... spesielt dersom offeret ikke vet at man bare kan skrive "net stop messenger" for å stoppe det!

litt seint å skrive net stop messenger når alle meldingene er sendt allerede da. somregel sendes meldingene ekstremt fort, og net stop messenger bare stopper tjenesten, meldingene er der, dem må klikkes vekk.

Nope, de kommer en om gangen, og dreper du messenger så vil ikke flere hoppe opp når du trykker OK på den aktive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...