Gå til innhold

Morsomme hendelser på lan?


Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg bare lurte på om dere har hatt noen morsomme opplevelser på et dataparty/lan er, evt. noen mindre morsomme(les:jævlige) hendelser...

 

På naIT i fjor hadde vi det veldig morsomt med en kompis. Han hadde vært oppe VELDIG lenge, over 2,5 døgn, og visste hverken hvor, hva eller hvem han var. Så plugget vi skjermen hans inn i en gammel maskin en annen hadde med for nedlastning, og ikke dugde til noe annet... Han fikk helt panikk og lurte på hva i h*lvete som hadde skjedd med pcen hans. Dette gjorde vi mens han var på do. Så gikk han og la seg siden maskinen var fucka og han ikke gadd og fikse pcen. Når han stod opp etter en halv time fordi det var for mye musikk, var alt som før. Dette var ustyrtelig morsomt!

 

En annen hadde vært våken sinnsykt lenge(vet ikke hvor lenge), så sovnet han på tastaturet. Der tegnet vi "spark meg" i nakken hans. Så begynte han å gå i søvne, og gikk i en halv time rundt en høyttaler! Etterhvert hentet crewet ham og "tvangsla" ham :p Desverre så ingen "spark meg" beskjeden hans :p

Så, få høre deres opplevelser!

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slår av systemet, samt lukker alle applikasjoner, og har meldingen HAHA! i seg. (sånn melding du får med blaster/sasser)

 

trenger bare skrive det en gang, trenger ikke label og goto

 

EDIT:

du har da 30 sekunder på deg til å skrive shutdown -a

 

en bedre versjon:

 

shutdown -s -t 0

slår av systemet direkte. -t 0 betyr 0 sekunder.

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Mange eksempler, som hovedansvarlig for endel LANs så får man høre om mye rart.

 

-En fyr driter på seg i søvne, de andre gidder ikke å vekke ham, så de sprayer han ned med så mye deo at vi måtte evakuere (PS: deo greier ikke å overdøve lukta av bæsj, det kommer bare i tillegg)

-Karaoke med folk som ikke har sovet på 2 døgn og ikke kan synge; var innmari morsomt når vi gjorde det, men var IKKE morsomt når vi så på filmen/lyden etterpå.....

-Under tilrigginga til et LAN så hadde vi fått lokalet torsdagsettermiddag og skulle ha LANet fra fredag til lørdag. Klokka 2200 begynner vi arbeidet med konfigurasjon av switcher, brannmur etc. og klokka 2300 tar E-verket strømmen i hele kvartalet. Vi greide å pushe dem til å forte seg ferdig, så i tre timer (var planlagt 6 timer) sitter vi rundt et nødlys (tok ned et nødutgangsskilt fra en av dørene) og spiller risk på brettspill. Når strømmen endelig kommer tilbake satt alle sammen rundt PCene før lyset var ordentlig på :p

 

 

Det var det jeg kom på i farta

Lenke til kommentar

hehe når jeg var på vargstadlan, så var det en kamerat ved siden av meg, som sovna på tastaturet sitt, hehe.. vi lagde sånne små kuler av snus- je snuse ikke!!- og kasta på'n, og rundt han, og så innstalerte vi sånn remote desktop greier på pcen has, og kjørte no script programmer på pcen hans, så skjermen var dekket med rar meldinger.. da han våknet, kunne han bare begynne å klikke vekk meldinger, men det ble ikke så enkelt, vi overstyrte pcen hans med den remote skaen,- i full despreasjon, nappa han alle kabler,... satte seg rolig i 5min, monterte alt isammen igjenn.. og alt funka!! :D

 

aldri skratta så godt før!... :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg var på TG så var det en kid på raden vår som vi ble kjent med.

Vi hadde spillt i noen dager. Jeg hadde vært oppe i mere enn 2 døgn og var ganske rastløs. Så jeg går rundt der vi sitter å ser på alle som sover ved tastaturet..

Så begynner jeg å snakke med han kidden som sover.. vil vekke han så vi kan finne på noe.. men han våkner faen ikke..

hmm tenker jeg.. jaja får la han være..

Plutselig reiser han seg opp!

hva faen tenker jeg.. snakker vi til han.. ingenting.. klasker han i trynet, ingenting.. men så tar han hånda ned i buksa å begynner å dra den!! (om han klødde seg eller dro den er ikke kjent, men for at historien skal bli morsom så sier vi dra den)

Men han tar seg helt frenetisk på kjønnsorganene og oppfører seg som en overkåt zombie fra doom3 på speed!

Uansett vi får filmet det her. Etter han har stått å dratt den i søvne oppreist i 5 min bestemmer søvngåeren for å gå seg en tur. Han går rundt, stopper og setter igang med litt kjønnstafsing på et annet sted i lokale (denne gangen men 50+ tilskuere) for så gå sette seg ned på plassen sin og legge seg på tastaturet.. etter han har lagt seg igjen går det ikke mer enn 1 minutt før han våkner. Våkner på ordentlig altså..

Så spør vi han om han husker noe av dette (noe han seff ikke gjør)

Så viser vi han filmklippene mens vi ler rævva av oss.. faen han ble bra flau.. men akk så morsomt..

Lenke til kommentar
Jeg husker jeg var på TG så var det en kid på raden vår som vi ble kjent med.

Vi hadde spillt i noen dager. Jeg hadde vært oppe i mere enn 2 døgn og var ganske rastløs. Så jeg går rundt der vi sitter å ser på alle som sover ved tastaturet..

Så begynner jeg å snakke med han kidden som sover.. vil vekke han så vi kan finne på noe.. men han våkner faen ikke..

hmm tenker jeg.. jaja får la han være..

Plutselig reiser han seg opp!

hva faen tenker jeg.. snakker vi til han.. ingenting.. klasker han i trynet, ingenting.. men så tar han hånda ned i buksa å begynner å dra den!! (om han klødde seg eller dro den er ikke kjent, men for at historien skal bli morsom så sier vi dra den)

Men han tar seg helt frenetisk på kjønnsorganene og oppfører seg som en overkåt zombie fra doom3 på speed!

Uansett vi får filmet det her. Etter han har stått å dratt den i søvne oppreist i 5 min bestemmer søvngåeren for å gå seg en tur. Han går rundt, stopper og setter igang med litt kjønnstafsing på et annet sted i lokale (denne gangen men 50+ tilskuere) for så gå sette seg ned på plassen sin og legge seg på tastaturet.. etter han har lagt seg igjen går det ikke mer enn 1 minutt før han våkner. Våkner på ordentlig altså..

Så spør vi han om han husker noe av dette (noe han seff ikke gjør)

Så viser vi han filmklippene mens vi ler rævva av oss.. faen han ble bra flau.. men akk så morsomt..

Lol! Morsomste jeg har hørt om på lenge :p

 

En gang på naIT så satt jeg og to kompiser oss i "dokøen" mens det ikke var noen på do. Og der satt vi i litt over et kvarter, mens dokøen bygde seg opp. Det satt sikkert 10 stk. der mot slutten, og noen holdt på å pisse på seg. Da kom den siste av vennegjengen, gikk rett forbi alle sammen og inn på dass :p Alle i køen var så trøtte at jeg tror ikke de skjønte hva som hadde skjedd. Du skal tro vi flirte!!

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Jeg husker jeg var på TG så var det en kid på raden vår som vi ble kjent med.

Vi hadde spillt i noen dager. Jeg hadde vært oppe i mere enn 2 døgn og var ganske rastløs. Så jeg går rundt der vi sitter å ser på alle som sover ved tastaturet..

Så begynner jeg å snakke med han kidden som sover.. vil vekke han så vi kan finne på noe.. men han våkner faen ikke..

hmm tenker jeg.. jaja får la han være..

Plutselig reiser han seg opp!

hva faen tenker jeg.. snakker vi til han.. ingenting.. klasker han i trynet, ingenting.. men så tar han hånda ned i buksa å begynner å dra den!! (om han klødde seg eller dro den er ikke kjent, men for at historien skal bli morsom så sier vi dra den)

Men han tar seg helt frenetisk på kjønnsorganene og oppfører seg som en overkåt zombie fra doom3 på speed!

Uansett vi får filmet det her. Etter han har stått å dratt den i søvne oppreist i 5 min bestemmer søvngåeren for å gå seg en tur. Han går rundt, stopper og setter igang med litt kjønnstafsing på et annet sted i lokale (denne gangen men 50+ tilskuere) for så gå sette seg ned på plassen sin og legge seg på tastaturet.. etter han har lagt seg igjen går det ikke mer enn 1 minutt før han våkner. Våkner på ordentlig altså..

Så spør vi han om han husker noe av dette (noe han seff ikke gjør)

Så viser vi han filmklippene mens vi ler rævva av oss.. faen han ble bra flau.. men akk så morsomt..

Lol! Morsomste jeg har hørt om på lenge :p

 

En gang på naIT så satt jeg og to kompiser oss i "dokøen" mens det ikke var noen på do. Og der satt vi i litt over et kvarter, mens dokøen bygde seg opp. Det satt sikkert 10 stk. der mot slutten, og noen holdt på å pisse på seg. Da kom den siste av vennegjengen, gikk rett forbi alle sammen og inn på dass :p Alle i køen var så trøtte at jeg tror ikke de skjønte hva som hadde skjedd. Du skal tro vi flirte!!

 

Herr Brun

defor går ikke jeg på dassa på nait ! dro utfor på p-plassen og på peppes å dreit mens jeg var å spiste der !

Lenke til kommentar

*Minne seg selv på å holde seg LANGT unna Herr Brun & Co på årets Nait*

 

Det er egentlig ganske lenge siden jeg har opplevd noe skikkelig morsomt på et større lan, utenom typisk fjortisshumor (tegne på folk osv), men på Tromsølan her i vinter så ble alle servert Pizza (husker ikke om vi måtte betale eller ikke, men takk til vedkommende som kom på ideen. G-e-n-i-a-l-t!), og jeg og et par andre dro inn i den nye forskningsparken for å spise i fred (der lanet egentlig skulle arrangeres).

 

Vell vi sitter i fred og ro å spiser når plutselig Politiet kommer. Hva de gjorde der får jeg bare gjette siden jeg ikke hadde noe med arrangementet og fikk aldri høre hva de ville, men uansett. Vi sitter da inni den nye forskningsparken inni lunsjkantina. Det er glassvegger overalt og vi ser rett inn til hvor crewet sitter og inngangen til lanet. Der parkerer politiet, og to av de jeg var med fikk totalt panikk. Ikke vet jeg hvorfor, men de begynte å springe ut av den nye og inn i den gamle parken i full fart med pizza og cola i hendene. Minst en cola gikk i bakken og det lå pizza overalt i den gangen (om crewet ser dette så gikk jeg normalt så ikke prøv å gi skylden på meg). Nå høres ganske ikke dette spesielt morsomt ut, men etter å ha vært lenge oppe (jeg hadde en totalt systemkræsj rett før lanet så akkurat da hadde jeg vært oppe i nesten 3 dager i strekk) og to guttevalper som hyler og skriker som om de plutselig ble småjenter i en kloakk full av rotter.

 

Samtalen gikk noe som dette:

Første pyse: SHIT, koffør e purken her

Andre pyse: ikje peppling, men vi skal jo egentlig ikje være her da.

Første pyse: kanskje vi burde pelle oss ut herifra før vi blir tossa ut med ræva først!!

Moi: Slapp no av da, vi fikk beskjed at om vi rydda etter oss så kunne vi ete her. Ro dokker ned før dokker søle cola på gulvet (igjen)

*Onkel og Tante politi ser inn mot oss og peker*

Andre pyse: OK no stikk æ. No ser dæm inn hit og peike

Første pyse: Ikje pokker om æ blir her. Dokker får gjøre ka dokker vil, men æ pelle mæ tell tykjen ut herifra.

 

De begynner å løpe mot døra også tryne han ene, og han andre miste colaen og da brast jeg ut i latter av den utrolige gangen deres og hva de hadde sagt. Synes jeg hørte noe om at politiet bare lurte på hva lyset/musikken var for noe, men er som sagt ikke sikker.

Btw, neste år, GI F i å spille trance kl. 04-10! Noen prøvde faktisk å få litt søvn før compoene, men takket være geniene så satt jeg å småsov under prøverundene. I tillegg ble vi disket pga et nek fant ut at fordi jeg kom inn 6 bloody sekunder for sent på serveren så var det game over!

Lenke til kommentar

Vel, med mindre den kriminelle lavalderen var blitt hevet til 16 på det tidspunktet så var vi alle godt over den du. Hvorfor de fikk panikk må du spørre gudene etter, men de fikk nå det. Egentlig skulle vi ikke være der fordi det skulle arrangeres noe på søndagen (lanet var satt i ei helg), og derfor ble også Tromsølan skøvet over til den gamle forskningsparken fordi det vist hadde vært en kræsj i reservasjonen. Anyway, salen var pyntet og slikt så det var egentlig ikke meningen at noen skulle inn dit nettopp fordi det ville blitt søl der inne.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

En ganske morsom ting:

 

Jeg og en annen sitter å snakker i en sofaavdeling og han jeg snakker med spiser boller. I den andre enden av rommet er det PC'er (15x15 meter rom, flere etasjer) Helt borterst i rommet er det en fyr som sover på tastaturet forran den store 19" CRT skjermen sin. (fire år siden, så 19" var uvanlig) Han jeg snakker meg tar plutselig opp en bolle og kaster den så hardt kan kan gjennom rommet og treffer han midt i fjeset. "Offeret" skvatt så mye at han greide å både sparke PC'en sin tre-fire meter bortover, velte bordet med 19" (som smalt i bakken og rullet bortover) og vippe bakover på stolen.

 

Både PC'en og skjermen overlevde med noen knekk i plasten men bordet brakk et ben.

Endret av Gunnar_
Lenke til kommentar

Herr brun ser at du også skal på Skylan ! vi sitter nesten atmed hverandre, sitter på 03 jeg ! sammen med resten av vennegjengen fra Bjerkvik som kommer over, du har en som kaller seg @raword atmed deg ! han er skøy å holde på med, på BIT 2004 så gikk han i søvna, og satt seg å spilte cs på en av maskinene, han skal også tatt ett godt tak nedenunder også mens han var på nattevandring ! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...