Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 heier jo på rbk da, men hadde vært gøy om fk tønsberg kom seg opp i tippeligaen, er lov å håpe... ligger ikke de i andredivisjon? Sammenslåingen i Tønsberg ble vel ikke akkurat noen suksess. De har kommet opp til førstedivisjon i år...(dvs. de spiller der neste år) PS. Heier seff på ENGA ingen over ingen ved siden av.... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Sogndal. #rodme# Da kan du regne med at *drømmelaget* rykker ned i 1. divisjon Skal ikke finne deg ett nytt lag da, som sannsynligvis får eliteserie-kontrakt neste sesong også? *kremt* *host* viking *host* *kremt* Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Man behøver ikke heie på noe lag i TL da, man er ikke mye til supporter hvis man slutter å heie på et lag fordi de rykker ned en divisjon. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Man behøver ikke heie på noe lag i TL da, man er ikke mye til supporter hvis man slutter å heie på et lag fordi de rykker ned en divisjon. Påstod heller aldri det Jeg sa: skal du ikke..... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Man behøver ikke heie på noe lag i TL da, man er ikke mye til supporter hvis man slutter å heie på et lag fordi de rykker ned en divisjon. Påstod heller aldri det Jeg sa: skal du ikke..... Du må uansett være forsiktig med å si sånt, han kan være ung og lettpåvirklig... Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Viking selfølelig. De er jo bare best :!: Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det var en varm høstkveldi 1997, da far tok med lille meg for å se på fotballkamp. Jeg var, for å si det mildt, meget spent den dagen. Laget vi skulle se på er det knyttet mye historie og mystikk rundt og dette hadde selvsagt kommet en 12 år gammel gutt for øret! Vi parkerte bilen, en Renault husker jeg, ved lille Grensen i Oslo og gikk spent mot denne symbolske sportslige høyborgen som sto der så slitt, dog så uendelig vakker, i solskinnet. De nervøse folkene på utsiden, luktene fra gatekjøkkenene, allsangen fra fottballsupportere, den gamle mannen som ikke fikk gå på kamp pga. høyt blodtrykk (måtte stå utenfor og kom løpende inn hver gang det skjedde noe for å orientere seg :!: ) trafikken i Pilestredet, blærete rogalendinger og ikke minst spennende bohemer gatelangs, fikk hjertet til å banke litt ekstra fort hos en nokså sindig gutt fra Skedsmokorset. Far fortalte om den gangen da han spilte for denne klubben. Han hadde til og med spilt cupkamp, som ironisk nok var derfor vi skulle dit denne dagen. For å se på en ekte norsk cupkamp!! Syngende mennesker! Smilene! Allsangen! Min far, lillebror og meg! Bengalsk fyrverkeri! konfettipapir! Jubel! John Carew, Vidar Davidsen! Seier! Viking ble slått ut! Rødt, hvitt og blått! Bislett! Forelskelsen tok meg der og da, på gamle hovedtribunen med solsteika i ansiktet. Jeg visste fra den dagen av at jeg hadde møtt en fotballklubb og fotballklubben hadde møtt meg Og fra den dagen der og alle dagene fra den dagen til jeg trekker mitt siste åndedrag, så er Vålerenga laget i mitt hjerte Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 FFK er de jeg følger mest med for tiden, men er også ganske pro-Rosenborg, etter å ha holdt med de stort sett under hele oppveksten, og eneste norske laget jeg følte meg "knytta" til da de spilte ute i Europa når jeg bodde i sydlige strøk. Lenke til kommentar
rasmus_brann Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Sportsklubben Brann. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Odd Grenland 14 tegn. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Odd Grenland! <3 Eneste laget i tippeligaen som sverger 100 % til spill langs bakken og mange touch. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Rosenborg ! 7318875[/snapback] Heier også selvsagt på RBK!! Lenke til kommentar
olavh Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg heier på Start og Manchester United. Start fordi det er det beste laget i Vest Agder og Man.U fordi det var det laget jeg hørte mest om da jeg interesserte meg for fotball. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) *story om enga * 7307002[/snapback] Vakkert Edit: Vålerenga er selfølgelig laget i mitt hjerte. Endret 23. november 2006 av Deemer Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Viking (selv om jeg er fra oslo, og egentlig ikke bryr meg så veldig mye om tl) Endret 25. november 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå