Gå til innhold

Hvilket lag heier du på i tippeligaen?

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heier jo på rbk da, men hadde vært gøy om fk tønsberg kom seg opp i tippeligaen, er lov å håpe...  :p

ligger ikke de i andredivisjon? :p

Sammenslåingen i Tønsberg ble vel ikke akkurat noen suksess.

De har kommet opp til førstedivisjon i år...(dvs. de spiller der neste år)

PS. Heier seff på ENGA ingen over ingen ved siden av.... :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Man behøver ikke heie på noe lag i TL da, man er ikke mye til supporter hvis man slutter å heie på et lag fordi de rykker ned en divisjon.

Påstod heller aldri det ;) Jeg sa: skal du ikke.....

Du må uansett være forsiktig med å si sånt, han kan være ung og lettpåvirklig... :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Det var en varm høstkveldi 1997, da far tok med lille meg for å se på fotballkamp. Jeg var, for å si det mildt, meget spent den dagen. Laget vi skulle se på er det knyttet mye historie og mystikk rundt og dette hadde selvsagt kommet en 12 år gammel gutt for øret!

Vi parkerte bilen, en Renault husker jeg, ved lille Grensen i Oslo og gikk spent mot denne symbolske sportslige høyborgen som sto der så slitt, dog så uendelig vakker, i solskinnet.

De nervøse folkene på utsiden, luktene fra gatekjøkkenene, allsangen fra fottballsupportere, den gamle mannen som ikke fikk gå på kamp pga. høyt blodtrykk (måtte stå utenfor og kom løpende inn hver gang det skjedde noe for å orientere seg :!: ) trafikken i Pilestredet, blærete rogalendinger og ikke minst spennende bohemer gatelangs, fikk hjertet til å banke litt ekstra fort hos en nokså sindig gutt fra Skedsmokorset.

Far fortalte om den gangen da han spilte for denne klubben. Han hadde til og med spilt cupkamp, som ironisk nok var derfor vi skulle dit denne dagen. For å se på en ekte norsk cupkamp!!

Syngende mennesker! Smilene! Allsangen! Min far, lillebror og meg! Bengalsk fyrverkeri! konfettipapir! Jubel! John Carew, Vidar Davidsen! Seier! Viking ble slått ut! Rødt, hvitt og blått! Bislett! Forelskelsen tok meg der og da, på gamle hovedtribunen med solsteika i ansiktet.

Jeg visste fra den dagen av at jeg hadde møtt en fotballklubb og fotballklubben hadde møtt meg :) Og fra den dagen der og alle dagene fra den dagen til jeg trekker mitt siste åndedrag, så er Vålerenga laget i mitt hjerte :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...