Archangel Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Viking, men uff da så dårlig de spiller nå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Bodø/Glimt. Selv om jeg er trønder. "Lær deg å krype, lær deg å gå. Lær deg å hate RBK!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Brann. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Burde vel være en poll her, men hjertet mitt står i Brann. =) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg bor jo i Trondheim så RBK er det eneste laget jeg brenner for. Norsk fotball er uansett gørrkjedelig. Eneste som duger er Premier League. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Eneste som duger er Premier League. ...og Primera Division. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ham-Kam! Nærmere kommer jeg ikke et lokallag i de øvre divisjonene. Ser ikke noe poeng i å hate RBK forresten. Spiser de barn eller noe? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Eneste som duger er Premier League. ...og Primera Division. Grunnen til at PL står mitt hjerte så nært er at jeg vokste opp med det. Tippekampene på tidlig 90-tall med Arne Scheie var et rituale jeg ser tilbake på med tårer i øynene. Nå er det Crewe vs. Bury og lignende som står på plakaten. TRIST! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ham-Kam! Nærmere kommer jeg ikke et lokallag i de øvre divisjonene. Ser ikke noe poeng i å hate RBK forresten. Spiser de barn eller noe? Tviler ikke Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Halvt bergenser men bor i oslo.. Så hjertet mitt står i Brann, men entusiasmen for fotball får jeg ut når jeg ser Enga på ullevål! Så egentlig begge to... Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Viking, selv om jeg bor i Bergen, spilte selv på småguttelaget og var ballgutt på Stavanger Stadion da de vant fire seriemesterskap 71-75. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Sogndal (som snart ikke er i Tippeligaen lenger ..) Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Koser meg når RBK taper. Heier på VIF, men koser meg også når RBK taper! Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 I kveld koste jeg meg da RBK tapte jeg også Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Håper signaturen min sier litt... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Heia TIL...HEIA TIL Det e TIL som e bæst utn tvil Men siden de så og si er hektet av gullkampen i år, så håper jeg Vålerenga vinner. Rosenborg kan godt tape i år og rykke ned til 1.divisjon til neste år Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det er ingen tvil en gang, BRANN!!!! ingen over, ingen ved siden av, ingen i nærheten en gang. De tar 3.plassen i år og de kommer til å bli enda bedre neste år når sæternes er i skikkelig form, fohåpentligvis miller og Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ingen over? Hva da med Rosenborg, Vålerenga og Tromsø? Ingen ved siden? Hva da med Ham-Kam? (alt jfr. tabellsituasjonen i dag) Beklager at jeg ødela illusjonene dine her nå Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vet at det ligger lag over de på tabellen men det var ikke poenget mitt. Jeg mente at for meg er det ingen lag som kan måle seg med brann. Har ingenting med å gjøre hvem som er best, "mitt hjerte står i brann" og det vil det alltid gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå