Ksungam Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 heier jo på rbk da, men hadde vært gøy om fk tønsberg kom seg opp i tippeligaen, er lov å håpe... ligger ikke de i andredivisjon? Sammenslåingen i Tønsberg ble vel ikke akkurat noen suksess. joda men de nærmer jeg 1 nå, så da er det bare en liga til før de er i mål... Lenke til kommentar
fotball Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Heier ikke på noen spesiell, men koser meg når RBK taper.De fleste andre jeg kjenner heier på RBK. Mer eller mindre. Joda, jeg inrømmer at de er gode. Men derfor gidder jeg ikke heie på dem. Hva er poenget med å heie på et lag bare fordi de er gode? Bare fordi de har blitt seriemestere år etter år etter år. Ser at RBK har overtatt tronen av tippeligaen i år IGJEN. Og det ser nå ganske sikkert ut at de også denne sesongen vil følge tradisjonen. Med å vinne serien. Synes ikke det er noe morsomt jeg. Når samme lag vinner hvert år. Hva er spennende i det da? Hæ? Nei vet du hva. Men jeg synes det er rågøy at RBK kom seg til Champions League da. Virkelig kult. Blir så tøft når de møter Arsenal. Er jo lov å håpe at de kan vinne. helt ening med deg, alle vennene mine heier på RBK. mens jeg synes det er på tid noen andre vinner, samme hvem bare det ikke blir RBK Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 RBK og Sogndal (BTW: Denne tråden bør jo flyttes til "Sport/Idrett nå" ) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Diskusjoner om sport og indrett hører hjemme på sport og idrettsforumet Derfor flyttes trden der.... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 TIL, selvsagt. Synd trøndertrynene ødelegger tippeligaen Lenke til kommentar
DiskoDee Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 I norge må det bli Vålerenga, Men følger jo med på RBK når de spiller CL, skal oppover til Trondheim da Arsenal kommer på besøk Men i Europa er det bare ett lag LIVERPOOOOOOOOL!!!! Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 En by - ett lag! VÅLERENGA!!!! Lenke til kommentar
Levicom Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 i norge er det egentlig ikke noen lag eg heier på, har ei lito hand for rbk, men uten tvil verden besta lag er: Manchester United Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) RBK er jo et dritt lag. Ikke at de spiller dårlig eller noe sånt på noen som helst måte. Men er bare så forbanna kjedelig at de vinner hver eneste tippeliga. Hadde vært mer spennede om de ble utestengt eller noe RBK bør overføres til CL for evig og alltid, de er for gode for å spille i Norske ligaer og cuper. Om ikke de eier alle lag hver gang er det støtt de som står igjen med det lengste strået. Blodig urettferdig. Endret 30. august 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 viking/rosenborg Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er jeg den eneste AaFK-fanen her? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) LYN for alltid Endret 5. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ODD Grenland, ingen tvil om det (er fra grenlandsområdet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå