vanilla ice Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) #emnefeltet endret slik at det beskriver topic.# Hei og hå Hvilket lag er deres favoritt i tippeligaen, og hvorfor? Mitt lag er som sagt viking. Selv om de har slitt utrolig mye denne sesongen, spesielt på hjemmebane, synes jeg at laget er konge. Gleder meg til ny sesong og blanke ark, da skal dere få se at "viking e tebage" Endret 28. august 2004 av It's me Lenke til kommentar
fotball Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 heier ikke på noen spesielle, men synes det er litt arti når RBK tape Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Heier ikke på noen spesiell, men koser meg når RBK taper. De fleste andre jeg kjenner heier på RBK. Mer eller mindre. Joda, jeg inrømmer at de er gode. Men derfor gidder jeg ikke heie på dem. Hva er poenget med å heie på et lag bare fordi de er gode? Bare fordi de har blitt seriemestere år etter år etter år. Ser at RBK har overtatt tronen av tippeligaen i år IGJEN. Og det ser nå ganske sikkert ut at de også denne sesongen vil følge tradisjonen. Med å vinne serien. Synes ikke det er noe morsomt jeg. Når samme lag vinner hvert år. Hva er spennende i det da? Hæ? Nei vet du hva. Men jeg synes det er rågøy at RBK kom seg til Champions League da. Virkelig kult. Blir så tøft når de møter Arsenal. Er jo lov å håpe at de kan vinne. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Er ikke kjempeglad i soccer, men man heier da på Stabæk Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Er ikke kjempeglad i soccer, men man heier da på Stabæk Soccer, ja. Patriotisk som du er Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Er ikke kjempeglad i soccer, men man heier da på Stabæk Soccer, ja. Patriotisk som du er Fotball - det er Tampa Bay Buccaneers det;) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Heier på AAFK når de kommer opp igjen nå neste år. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 heier jo på rbk da, men hadde vært gøy om fk tønsberg kom seg opp i tippeligaen, er lov å håpe... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 RBK blir det vel. Så Daniel Braaten rett ved siden av meg forleden dag. Hvem vil ta på meg? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) heier jo på rbk da, men hadde vært gøy om fk tønsberg kom seg opp i tippeligaen, er lov å håpe... ligger ikke de i andredivisjon? Sammenslåingen i Tønsberg ble vel ikke akkurat noen suksess. Endret 28. august 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ingen nå. Neste år heier jeg på Start. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ingen nå. Neste år heier jeg på Start. Samme her Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Fredrikstad FK selvsagt! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Fredrikstad FK selvsagt! JESS! FFK forever Fredrikstad-gutter våre veier Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Fredrikstad FK selvsagt! JESS! FFK forever Fredrikstad-gutter våre veier ...bra det var flere her da. FFK!! ... klarer oss i år se... ILLE BRA VI SE Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Molde Koser meg når RBK taper. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Fredrikstad FK selvsagt! JESS! FFK forever Fredrikstad-gutter våre veier ...bra det var flere her da. FFK!! ... klarer oss i år se... ILLE BRA VI SE Seff er'e FFK! Klarær oss vi, hvis ikke så er'e rett opp igjen. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Er ingen stor fan av dårlig norsk fotball så jeg holder heller med LIVERPOOL. hvis jeg skulle holdt med et norsk lag måtte det bli Vålerenga for de er gode. Men som sagt LIVERPOOL er laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå