T.L Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Warlocks, klovner i kamp, pen jakke og mange av de norske folka har mye kult, The streets er også bra. Men liker ikke gangster rap, synes rett og slett musikken er dritkjipt. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 -snip- Heyh, du lista vel omtrent opp alt det jeg liker/likte. Må nok tilføye Beastie Boys for min egen del da. Glemte Beastie Boys ja... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Men liker ikke gangster rap, synes rett og slett musikken er dritkjipt. Second that. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvilke av de? Han hvite eller svarte? han svarte som LarsP posta bildet av.. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Klart jeg hører på Hipp-Hopp!! Nevner enkeltsanger som kansje er lettere å forholde seg til... mine favoritter: Terror Squad - Lean Back (Manny Faces Remix) LL Cool J & Timbaland - Headsprung Snook - Mister Cool DMX - Party Up In Here Master P - Ooohhhwee So Solid Crew - 21 Seconds Chingy - Right Thurr Ying Yang Twinz - Salt Shaker, say I Yi Yi Ludacris - Saturday (Oooh! Oooh!)+++ + mange fra G-unit, Eminem, 50-Cent, D-12, Busta, Outkast, Missy Elliott, Lil' Kim, Diaz - Stikking.....moahahahaha!!! Bare kødda, fatter ikke at han selger plater!! Jada, vet dette er komers musikk, men det driter jeg i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå