Gå til innhold

hip hop hoder?


Illmatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Roots (mest de gamle skivene da, men den siste var jo knall)

Fikk faktisk med meg konserten deres på Quart03. Var utrolig bra, så jeg kjøpte Phrenology etterpå. Er veldig glad iden. The Tipping Point har jeg ikke hatt tid til å høre så mye på, men førsteinntrykket er uten tvil meget positivt!

 

Vil aldri glemme den konserten, altså. :)

Lenke til kommentar

Opplevde de live på uka i trondheim i... 2001? 2000 kanskje, deromkring, hvertfall den sykt beste konserten noensinne! tørr påstå de er det beste hiphop bandet når det kommer til live opptredener.

 

"Phrenology" er grei den, men viser ikke helt den ekte the roots stilen.

sjekk ut de gode gamle "Illadelph Halflife" og "Things Fall Apart."

"Do You Want More" er jo og litt rå old school.

 

"The Roots Come Alive" er jo å en bra live cd med mye snacks visst du vil mimre tilbake til konserten!

 

men "The Tipping Point" er jo bare herlig da, helt enkel og tilbake til den gode gamle stilen og så utrolig fengende! hører faktisk på den nå jeg. ;)

 

 

ok.. nå har jeg visst ramset oppe alle albumene deres.. jaja, er vel bare et tegn på at det er et bra band!

 

(får hive med ep'n og da "organix" så den ikke føler seg utelatt!)

Lenke til kommentar

Gamer-guru: Kalte meg ikke noe. Bare rappet liksom....avogtil....på fylla. :p hadde roen da. Husker at "soldiers" eller ka de nå het igjen ville at eg skulle rappe med de på en eller annen konsert engang men eg avslo.

 

bakemesterharepus: Har da ikke sagt at han var kul? Kjenner han bare. Han angrer bittert på at han meldte seg på GP.

Lenke til kommentar

HIP-HOP!!!

 

Hører på : JAY Z , NAS, kanye west, Talib kweli, Scarface, Rha digga, Wyclef, Redman, Busta, 50 cent - bare get rich or die trying - lei de andre cdene hans, Onyx, C-rayz Walls , Westside connention, Dr dre, Dmx, 2 PAC, Mobb deep, Bubba sparxx, Rich prez, DET MESTE AV ROCAFELLA EGENTLIG, og masse andre, men Jay z er faen meg best - syns jeg da...

 

YO !!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...