Illmatic Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) jeg kjøpte meg tommy tee og ken ring med " legender utan penger" og en g-unit mixtape som heter "50 cent is the future" Ken ring cd'n er bra. løp og kjøp! Endret 15. juli 2005 av Gamer-guru Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ps: den kuleste equicez sangen er live from passit. den tok av på interstate. Du hørte vel de nye sangene de dro på Interstate? P-I-M-P Slap You All! Hehe den var så kul. Og den nye fra Cast, Smarteste Karen Part 2, sinnsykt morsom. Driver og venter på soloplatene dems, og så Equicez plata etter det igjen. Ja Equicez gjorde det bra på Interstate, men jeg syns at den konserten var for kort. Altså Equicez sin del var for kort. Jeg syns at de kunne ha tatt vekk Young Zee og Rah Diggah, bortsett fra verset hennes på Busta Rhymes sangen. Så kunne det blitt litt mer Equicez og G-Unit. hadde likt å høre noe mer fra Lloyd Banks. Kjipt at ikke Tony Yayo og The Game kom til norge. Det hadde blitt sinnsykt bra. Men jaja kanskje til neste år. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 mr.yayo har ikke utreise tilatelse....er opptatt i studio og. men er du broren til han ene i eq? kult i såfall.... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hehe jaja. Han skaffet meg og en til gratis inngang til Interstate. Vi sto på gjesteliste så vi måtte ikke vente i køen en gang. Så broren min er bra å ha, hehe. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 hehe, jepp. hvem av dem er broren din? han med rastaen? hører på tupac-all eyes on me for tiden,,,,, Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 noen som har hørt nwa med chin check? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er personlig ikke så glad i hiphop, med visse unntak: Så og si alt av Cypress Hill Fugees - Ready or not Ludacris - When we were kids (minner, minner! Og bra melodi!) Nas - Affirmitive Action Tupac - When thugs cry The Streets - Blinded by the lights Og selvfølgelig... Arne Schau - Vestkantrap Genial! Liker jo Mangacore da... er jo halveis hiphop det Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hoerer paa mye forskjellig: Eminem G-Unit/50 Cent Dr. Dre Dirty Oppland Spetakkel Beastie Boys The Streets Cypress Hill Tupac Shakur NAS Jay-Z Ludacris +++ Sanger som boer hoeres er: Jay-Z - The Takeover NAS - Ether NAS - Shoot 'Em Up NAS - Nastradamus Dr. Dre - Still D.R.E. Dr. Dre - The Next Episode Dirty Oppland - Sjokoladeplate Dirty Oppland - Digger Det Dirty Oppland - Hvem Faen? Spetakkel - Forord Ludacris - Growing Pains The Streets - Don't Mug Yourself Cypress Hill - Rap Superstar / Rock Superstar Cypress Hill - Throw Your Set In The Air Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hehe, jepp. hvem av dem er broren din? han med rastaen?hører på tupac-all eyes on me for tiden,,,,, Ja, han som hadde rastaen er broren min, han som rapper først på barnslig. Han har ikke rastaen nå lenger da, men han hadde det på barnslig videoen. Chin Check, er ikke det NWA sangen med Snoop Dogg i stedet for Easy-E på Next Friday Soundtracken? Hvis det er den så er den bra ja. En stund siden jeg har hørt den da, men husker at den var bra. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 er den sangen med snoop ja... ps: ALLE må KJØPE ken rng og tommy tee med "2 legender utan penger". det er foreløpig årets plate.hardcore scandinavian... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Eminem er det eneste rappen jeg hører på... spesielt the marshall mathers lp, den er rå. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Eminem er kongen. Marshall Mathers LP var genial, og etter min mening var The Eminem Show enda bedre... (tror jeg... ) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Eminem er konge ja, men likte Slim Shady LP best Irriterende at jeg ikke skal finne noen av de cd'ene Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hater rap som pesten i grunn, men kan like Dirty Oppland. Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) 2pac seff! d kan man vel se pga Nicket mitt..2pac aka Makaveli ¤_¤ han var kongen og er fremdeles kongen. ellers er Outlawz, Layzie Bone, Krayzie Bone & Tech N9ne helt ok. Misliker alt som har med G-Unit, 50 cent & Eminem å gjøre.. Endret 11. september 2004 av -Makaveli- Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 hvorfor misliker du dem? men er enig i at tupac var/er den største. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Eminem er kongen. Marshall Mathers LP var genial, og etter min mening var The Eminem Show enda bedre... (tror jeg... ) eminem show var heller dårlig i forhold til dei gamle produksjonane imo. Slim Shady LP er min favoritt, med classix som Brain Damage, Guilty Conscience, Role Model ++ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hørte endel på hip hop før, og hører litt nå også. Av hip hop så liker jeg den "europeiske" stilen best, gjerne norske rappere. Pen jakke Old school tommy tee warlocks noe klovner i kamp The streets og sefølgelig: rocksteadycrew (de fra beat street) og run dmc Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 -snip- Heyh, du lista vel omtrent opp alt det jeg liker/likte. Må nok tilføye Beastie Boys for min egen del da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå