CPurcell Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 mange som var på interstate her eller? det tok av..... Ja så klart! Jeg kom dit når MadCon holdt på. Det var masse bra musikk der, men noe kjipt innimellom. Men slutten tok jo helt av! Fy det ble mange mennesker til slutt ass!Skal dit neste år hvis det blir noe av. Det var snakk om at det skal vare i 2 dager neste år. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Norsk rap og hip hop da? Ingen som hører på det? Dirty oppland, karpe diem ? Hører mye på Eminen, dr. dre, xzibit, snoop dogg og den gjengen. Akkuratt nå er det D12 - How Come og Xzibit Ft. Eminem, Nate Dogg - Say my name som blir spilt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hip-Hop er det eneste som blir hørt på her hos meg. Mine favoritter: Gatas Parlament Looptroop Promoe Karpe Diem Kanye West Definite Jay-Z Timbuktu Dirty Oppland Outkast Tommy Tee Alarmclock Connection 2pac osv.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hører på: 50cent,ludacris,cypress hill,g-unit,busta rhymes(faen så rask å rappe denne jævelen) , tungtvann,D12,dr.dre+ noen fler jeg ikke husker Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 blir 2 dager neste år på interstate ja.....say my name er genial. hører også litt på petter og tommy tee. skal nok kjøpe den nye cd'n til han og ken ring "2 legender uten penger". Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Man kan jo nevne et par til. 7l & Esoteric Gang Starr KRS One Public Enemy Redman Method Man Wu-Tang Gravediggaz Tha Alkaholiks Lenke til kommentar
JBJ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg kan jo nevne noe av det jeg hører på: Notorious B.I.G BIG L, Lifestylez Ov Da Poor & Dangerous og The Big Picture er to veldig flotte album. Mobb Deep Devin The Dude Ghostface Method Man Twista Kanye West Nas Freeway Dirty Oppland Tungtvann Equicez Outsidaz Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er det bare eg som ikke tåler g-unit og spesielt 50cent? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Equicez Yeah kult, enda en som liker Equicez Er det bare eg som ikke tåler g-unit og spesielt 50cent? Hehe, ja kanskje det. Men du må høre på de undergrunn greiene de har lagd til mixtapes og sånn. Det er det som er best, ikke det du ser på MTV. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Warlocks ellers er det lite i den gården gitt. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) jedi mind tricks... ellers er vel samtlige av artistane salif nevner verdt å sjekke ut. ooh... nye plata til Royce Da 5'9... mysji bra edit: Et must... sjekk ut Smut Peddlers Endret 1. september 2004 av ratata Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er det bare eg som ikke tåler g-unit og spesielt 50cent? Hehe, ja kanskje det. Men du må høre på de undergrunn greiene de har lagd til mixtapes og sånn. Det er det som er best, ikke det du ser på MTV. I listened to 'Nsync when they were underground! Syns det meste av det som kalles hiphop for tiden er tragisk, men er stor fan av The Streets, Grandmaster Flash og Run DMC. MC Hammer og Vanilla Ice roX! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 The Streets er jeg også en stor fan av. Original Pirate Material. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Syns den "nye" hiphopen er grei eg. En del av det da for det er en del crap også men men. Savner litt gangsta tidenene. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Syns den "nye" hiphopen er grei eg. En del av det da for det er en del crap også men men. Savner litt gangsta tidenene. I så fall burde du sjekke noe undergrunns rap da. Sjekk Immortal Technique for eksempel. Necro og Ill Bill er også ganske bra, men de er også ganske syke da. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 ville bare nevne at nwa har noen geniale sanger... ps: den kuleste equicez sangen er live from passit. den tok av på interstate. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Må være ærlig å si at eg hører mer på svensk hip hop en norsk. Må få utvidet hiphop mp3 mappen min nå. Får "kjøpe" de underground platene du nevnte. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) hip hop sug. Så ikke post i hip-hop-tråden, din fjomp. Endret 1. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå