foxracing Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hei Jeg lurer på om det er noen som vet hvor mye det koster med frakt fra usa og om det er mye toll på en mp3 spiller? Jeg har tenkt på å bestille iaudio cw300 i fra usa siden jeg ikke får tak i denne i Norge/sverige eller danmark lengre. En kamerat av meg har denne han kjøpte den på mamoz for et par år siden.Iaudio cw300 er den mest geniale mp3 spilleren ever etter mitt syn Jeg har selv hatt iriver ifp 390,creative rhomba,creative zen og pacard bell audio key 512 mb. Iriver ifp 390 var det dårligste lyden jeg har hørt så jeg retunerte den. creative rhomba var mye bedre på lyd men måtte lades via usb så jeg retunerte. Creative zen 30 gb hadde grei nok lyd men ble ødelagt etter overnatting i sahara. pacard bell har jeg nå men skal retunere den på mandag på elkjøp dette er den aller verste spilleren på lyd Derfor vil jeg bestille iaudiocw 300 fra Usa Den har bla dritbra lyd/AA batterier/30 timer spilletid og diverse. http://www.newegg.com/app/viewproductdesc....u&CMP=OTC-C173T http://reviews-zdnet.com.com/Cowon_iAudio_...tml?tag=upidmlp Mvh FoxRaCing Endret 28. august 2004 av foxracing Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 creative rhomba var mye bedre på lyd men måtte lades via usb så jeg retunerte. HAH...da er du bra lur...hadde også Creative Rhomba...og var lei at man ikke kunne lade med kontakt...så sjekket jeg internet...og gjett hva jeg fant Creative Webshop ...du kan også bruke en sånn her...: komplett usb switch tror jeg.. så ikke kom her og så at man MÅ lade creative rhomba på dataen.. Lenke til kommentar
spaceace Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 har også cw300, er veldig fornøyd med den! du må nok beregne å betale 24% av kjøpsprisen.. siden den må innom tollen før du får den hjem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå