ratata Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 eg slit med at ein del video filer eg har er grøne. Filene det gjeld er koda i xvid, har prøvd å installere xvid på nytt utan at det hjalp. Nokon som har ei løysing på dette problemet? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Problembeskrivelsen din var litt vag, er det mulig å beskrive det litt bedre? Har du prøvd å installere en annen codec-pack (K-Lite Codec Pack for eksempel)? Lenke til kommentar
ratata Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 filene er "grønne" når eg opnar dei, meir eller mindre... Nokre gonger er det berre grønt langs ting so er i bevegelse, andre gonger heilt grønt. SVÆRT irriterande. Skal prøve å installere ny codec pack... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvis det er på alle XviD filmene dine så er det codec'et det er noe galt med. Det er i hvertfall ikke filmene. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 skifta codec pack, alt ordna seg fint. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå