XzIz0 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hei Skal kjøpe meg nytt lydkort Skal ha ett så billig som mulig fordi jeg egentlig er bare ute etter et microfon inntak da min mic in på HK er defekt (tror jeg da) Noen som kan anbefale noe for en veldig billig penge? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Chaintech AV-710 eller hva det nå heter, husker ikke helt.. www.netshop.no har det.. Jeg har det selv, er et godt lydkort for en meget billig penge! Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 hmm..så på netshop..fant det ikke der =/ Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115377&cks=PRL Går det at jeg bruker dette da jeg bare skal bruke det til microfonen..som lydkort bruker jeg det integrerte på HK Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 ingen som har noe å si imot så bestiller jeg bare med en gang Lenke til kommentar
maximus Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 heiSkal kjøpe meg nytt lydkort Skal ha ett så billig som mulig fordi jeg egentlig er bare ute etter et microfon inntak da min mic in på HK er defekt (tror jeg da) Noen som kan anbefale noe for en veldig billig penge? Sikkert et dumt spørsmål men har du sjekket at micen ikke er mutet? Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 heiSkal kjøpe meg nytt lydkort Skal ha ett så billig som mulig fordi jeg egentlig er bare ute etter et microfon inntak da min mic in på HK er defekt (tror jeg da) Noen som kan anbefale noe for en veldig billig penge? Sikkert et dumt spørsmål men har du sjekket at micen ikke er mutet? Maximus ruler...heeh Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 hehe den var mutet men det gjorde ingen forskjell..skal jeg bare bestille da? Lenke til kommentar
maximus Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hehe den var mutet men det gjorde ingen forskjell..skal jeg bare bestille da? Ikke enda. Sjekk med Soundrecorder. Start > Programs > Accessories > Entertainment > Sound Recorder Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Sjekk også at mikrofonen din er satt inn i riktig inngang, at mic in er valgt som innspillings-device (og ikke f.eks. line in), og at innspillingsvolumet på mic in er høyt nok. Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 ja har prøvd dette mange gang..på denne måten jeg viste at det var noe feil Det kan vel være mulig at mic inputten på HK er defekt? Den har ihvertfall aldri fungert Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 skal jeg ha på alternate mic og mic boost? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Alternate mic vet jeg ikke hva er, prøv å velg den og se hva som skjer. Mic boost bruker å være på, ja. Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) menneh..der kortet fra komplett?det har vel mic input ja? Endret 28. august 2004 av XzIz0 Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Jaja..uanzett..bestiller det bare jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå