Gå til innhold

Amerikansk versjon av TAXI?

lubb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har prøvd å se taxi1/2 og har aldri giddet å fullføre. Møkka filmer etter min smak og eg som hater det franske språket. Kanskje eg gidder å se den amerikanske versjonen men.....ikke helt min type film.

ganske enig i grunnen. Fytti f for noen bedritne filmer. Nesten like dårlige som FnF, for de er helt tilbakestående. :hmm:

Lenke til kommentar

TAXI har varm, fransk humor, og jeg liker det. Jeg har alle 3 filmene, siste fulgte med et eller annet blad.. Den første er bra, den andre ikke fullt så bra, den tredje nesten ikke severdig. Sorry, men slik er det. Den første er uansett bra.

Så det kommer en amerikansk remake. Det er bare sørgelig. Skulle nesten møtt opp på kinoen for å kaste råtten frukt på folk som faktisk vil se det på grunn av ei pen berte. De har sikkert nok tørkepapir med seg uansett..... *sarkasme*

Lenke til kommentar

amerikanere = tåler ikke franskmenn, trodde det var underforstått...og lese tekst på kino, er du gææen? får ikke en gjennomsnittlig amerikaner til å gjøre det om det så smalt!

la dem ha dritt kopien sin, så stikker jeg heller DVD'en i spilleren og ser originalen...DEN var iallefall konge, til tross for fransk språk.. :)

edit: og.. en tier på at de ikke filmer bil scenene i real time, sånn som luc besson gjorde... :love:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...