lubb Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg ble ganske gretten når jeg såg denne traileren her http://www.apple.com/trailers/fox/taxi/ Hvorfor må de lage en amerikansk versjon av taxi !? Orginalen var jo genialt kul, så hvorfor lage en remake. Som om ikke det var nok så har Jimmy Fallon og Queen Latifah hovedrollene, de to er jo ikke morsome engang. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det kan jo ikke bli noe annet enn en fiasko. Er jo andre eksempler på gode franske filmer, som er blitt ødelagt i amerikanske remakes. La Femme Nikita for å nevne én. mvh Pantera Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Remake.... Queen Latifah... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 huffda..hvem vet kansje den blir litt morsom? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 huffda..hvem vet kansje den blir litt morsom? Tviler.. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hvorfor lage en remake av en så ny film. Dessueten er det ikke noe poeng i å lage en remake som er dårligere en orginalen. Med queen latifah er det liksom alle odds mot at det blir bra. Edit: btw. franske filmer ruler! Endret 28. august 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jimmy Fallon er morsom i SNL, spesielt som Nick Burns. Men tviler på at dette blir noe bra. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 taxi er jo en genial film. fy fa*n, det så tragisk ut! luc besson er en konge regissør....har fox lov til å lage en slik remake? TAXI: DRIT RÅ! taxi 2: kul lørdags underholdning. taxi 3: :!: den sugde ass. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tja, den har jo finere forbrytere å se til. Men ellers ser det ut som en dårlig rip-off i fra en konge film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Den blir ganske så sikkert dårlig, ja. Men neppe like dårlig som Taxi 3... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Den blir ganske så sikkert dårlig, ja. Men neppe like dårlig som Taxi 3... ......... :!: skal litt til da! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har prøvd å se taxi1/2 og har aldri giddet å fullføre. Møkka filmer etter min smak og eg som hater det franske språket. Kanskje eg gidder å se den amerikanske versjonen men.....ikke helt min type film. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har prøvd å se taxi1/2 og har aldri giddet å fullføre. Møkka filmer etter min smak og eg som hater det franske språket. Kanskje eg gidder å se den amerikanske versjonen men.....ikke helt min type film. ganske enig i grunnen. Fytti f for noen bedritne filmer. Nesten like dårlige som FnF, for de er helt tilbakestående. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 TAXI har varm, fransk humor, og jeg liker det. Jeg har alle 3 filmene, siste fulgte med et eller annet blad.. Den første er bra, den andre ikke fullt så bra, den tredje nesten ikke severdig. Sorry, men slik er det. Den første er uansett bra. Så det kommer en amerikansk remake. Det er bare sørgelig. Skulle nesten møtt opp på kinoen for å kaste råtten frukt på folk som faktisk vil se det på grunn av ei pen berte. De har sikkert nok tørkepapir med seg uansett..... *sarkasme* Lenke til kommentar
akarno Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Amerikanerne må ha allt tilpasset for seg selv virker det som. Sikkert ikke veldig mange amerikanere som har sett de franske Taxi filmene... Den skal ikke jeg se... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Vi slipper iallfall å høre på noen snakke fransk! Lenke til kommentar
lubb Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Vi slipper iallfall å høre på noen snakke fransk! Heller fransk en ei gnålete Queen Latifah. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Vi slipper iallfall å høre på noen snakke fransk! Heller fransk en ei gnålete Queen Latifah. Heller Jimmy Fallon enn fransk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) amerikanere = tåler ikke franskmenn, trodde det var underforstått...og lese tekst på kino, er du gææen? får ikke en gjennomsnittlig amerikaner til å gjøre det om det så smalt! la dem ha dritt kopien sin, så stikker jeg heller DVD'en i spilleren og ser originalen...DEN var iallefall konge, til tross for fransk språk.. edit: og.. en tier på at de ikke filmer bil scenene i real time, sånn som luc besson gjorde... Endret 28. august 2004 av MrLee Lenke til kommentar
lubb Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 '' He's armed... but she's dangerous '' Jeg blir nesten litt dårlig. Og selve transformeringa av taxien er data-animert. huff huff huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå